21 / 12 / 2024

inşaat sektörü reklam

inşaat sektörü reklam

Subbrand Marka ve Reklam Ajansı Başkanı Mustafa Solmaz, inşaat sektörü hakkında değerlendirmelerde bulundu. Solmaz, inşaat sektöründe reklam ve satış sorunu olduğunu vurguladı.

Türkiye'de inşaatta en iyi geri dönüş gazete ve web sitelerinden oluyor!

Vatan Gazetesi yazarlarından Ceren Kumbasar bugünkü köşe yazısında pazarlamanın yeni kavramlarından bahsetti. Kumbasar: "Türkiye’de hala inşaat sektöründe en iyi geri dönüş gazetelerle ve web siteleriyle oluyor." dedi...

İnşaat sektöründe reklam ve satış sorunu var!

Subbrand Marka ve Reklam Ajansı Başkanı Mustafa Solmaz, inşaat sektörü hakkında değerlendirmelerde bulundu. Solmaz, inşaat sektöründe reklam ve satış sorunu olduğunu vurguladı.

Brezilya, Türk inşaat sektörünün yeni odağı oldu!

2018'e kadar 1 trilyon dolar altyapı harcaması yapacak Brezilya, Türk inşaat sektörünün yeni odağı oldu. BATIMAT fuarına katılan inşaatçılar, 2014'teki Dünya Kupası ve 2016 Olimpiyat Oyunları için de yatırım fırsatları aradı

İtibarda geride kalan inşaat sektörüne Bakan uyarısı: Satış sonrası aksaklıklar yaşanıyor!

Türkiye İtibar Endeksi ortalamasının çok altında kalan inşaat sektörünü Bakan Zafer Çağlayan, "Satış sonrası aksaklıklar yaşanıyor" diyerek uyardı

TÜİK: İnşaat sektöründe istihdam % 0,8 arttı!

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), üç aylık inşaat sektörü istihdam endeksinin 2011 yılının son döneminde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 0,8 arttığını açıkladı

TÜİK: İnşaat sektöründe istihdam yüzde 0.8 oranında arttı!

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), üç aylık inşaat sektörü istihdam endeksinin 2011 yılının son döneminde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 0,8 arttığını açıkladı

Teknotel Telekom, inşaat sektörünün erişim ihtiyaçlarındaki tercihi!

Teknotel Telekom, inşaat sektörünün erişim ihtiyaçlarına uygun çözümler sunarak anahtar teslim projeler geliştiriyor. Sektörün önemli şirketleri, erişim ihtiyaçlarının karşılanmasında Teknotel'i tercih ediyor

İMSAD: 2B ve mütekabiliyet yasaları inşaat sektörünü hareketlendirir!

İMSAD'ın raporunda, 2B ve mütekabiliyet yasalarının, inşaat sektöründe hareketlilik yaratacağı belirtildi

İNTES: İnşaat sektörü 2012'de istihdam almaya devam edecek!

2011 yılında yüzde 10,6 ile Türkiye'nin büyüme oranlarının üzerinde bir büyüme oranı yakalayan inşaat sektörü, bu yılki ekonomik büyümede yavaşlama beklentisine rağmen istihdam konusunda iyimserliğini koruyor

Şubat ayında inşaat sektörüne güven yüzde 1.3 oranında yükseldi!

Şubat ayında hizmet, perakende ticaret ve inşaat sektörü güven endeksleri arttı

İMSAD: İnşaat sektörü, 2012 yılında büyüme bekliyor!

İMSAD'ın "Ekonomi Beklenti Anketi"ne katılan üyelerin yüzde 69'unun inşaat sektöründe büyüme beklentisi yüzde 4-6 ve üzeri...

İnşaat sektörü, geçen yıl 3. çeyrekte yüzde 10,6 büyüdü!

İnşaat sektörü geçen yıl 3. çeyrekte yüzde 10,6 büyüdü. Geçen yılın 3. çeyreğinde inşaat sektörünün büyüklüğü 15 milyar lirayı aştı

Eser Oteller Grubu inşaat sektörüne giriyor!

İstanbul'da 1997 yılından bu yana otelcilik alanında adımlar atan Eser Oteller Grubu, tecrübesini inşaat sektöründe devam ettirme kararı aldı

Hüseyin Bilmaç: İnşaat sektörünün büyümeme lüksü yok!

İMSAD Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Bilmaç, "2012 yılında inşaat sektörü; cari açığa net pozitif katkısı ile katma değeri yüksek, stratejik bir sektör olarak değerlendirilmeli" diye konuştu

inşaat sektörü reklam Haberi

inşaat sektörü reklam


İnşaat sektörünün özellikle konut üretiminin ekonomiye katkısı olduğunu vurgulayan Subbrand Marka ve Reklam Ajansı Başkanı Mustafa Solmaz, ''Türkiye şartlarında inşaat sektöründe ve özellikle konut üretiminde markalaşma çabalarının düşük, reklamların tek düze ve yetersiz kaldığını görmek mümkün” diye konuştu.

Solmaz, inşaat sektöründe marka, reklam ve satış sorunu olduğunu da sözlerine ekledi ve inşaat sektörünün gerek yapım aşamasındaki ciddi ürün girişi gerekse istihdam potansiyeli ile ekonominin çarklarının dönmesinde büyük katkısı olduğunu söyledi. 

Mustafa Solmaz, inşaat sektöründe marka, reklam ve satış sorununun aşılabilmesi için sektör firmalarında tanıtım ve reklam konularına ağırlık vermeleri gerektiğini de...