inşaat sektörü reklam Haberi
İnşaat sektörünün özellikle konut üretiminin ekonomiye katkısı olduğunu vurgulayan Subbrand Marka ve Reklam Ajansı Başkanı Mustafa Solmaz, ''Türkiye şartlarında inşaat sektöründe ve özellikle konut üretiminde markalaşma çabalarının düşük, reklamların tek düze ve yetersiz kaldığını görmek mümkün” diye konuştu.
Solmaz, inşaat sektöründe marka, reklam ve satış sorunu olduğunu da sözlerine ekledi ve inşaat sektörünün gerek yapım aşamasındaki ciddi ürün girişi gerekse istihdam potansiyeli ile ekonominin çarklarının dönmesinde büyük katkısı olduğunu söyledi.
Mustafa Solmaz, inşaat sektöründe marka, reklam ve satış sorununun aşılabilmesi için sektör firmalarında tanıtım ve reklam konularına ağırlık vermeleri gerektiğini de...