22 / 12 / 2024

inşaat televizyon reklamları

inşaat televizyon reklamları

İnşaat sektörünün potansiyel alıcılarına ulaşmak için kullandığı en etkin mecralar gazeteler, internet siteleri ve televizyon. Televizyon kanalları en etkin reklam mecralarında ipi gazetelerle birlikte göğüslüyor.

Kanal İstanbul'un inşaatı kaç yıl sürecek?

Bir televizyon programına katılan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Kanal İstanbul Projesi'ne yönelik açıklamalarda bulundu. Karaismailoğlu proje inşaatının 5 yıl süreceğini açıkladı. 

Çamlıca Radyo ve Televizyon Kulesi inşaatında sona geliniyor!

Bu yıl açılması planlanan Küçük Çamlıca TV-Radyo Kulesi inşaatında sona gelindi. Tamamlandığında 388,5 metre yüksekliğinde olacak olan kule, 53 kattan oluşacak...

Çamlıca Camii inşaatında son durum!

Türkiye Büyük Millet Meclisi(TBMM) Başkan Binali Yıldırım inşaatı devam eden Çamlıca Camii ve Çamlıca Televizyon Kulesi'ni inceledi.

İnşaat sektörü reklamlarda zirvede!

Milliyet köşe yazarı Güngör Uras, bugünkü yazısında inşaat reklamlarına değindi. Uras, rekamlamların inşaat sektöründeki canlılığın belirtisi olduğunu yazdı..

Ankara, inşaat sektöründeki projelere ihtiyaç duyuyor!

Ankara son zamanlarda büyük bir şantiye gibi. Adeta yeniden kurgulanan bir yeni şehir. Bütün billboardlarında inşaat reklamları, bütün avmlerinde bir inşaat maketi var. Sektörün bu yeni projelerine çok ihtiyaç duyan bir şehir Ankara.

İnşaat sektöründe reklamlar denetlenmeli mi?

Türkiye’de hemen her sektörde olduğu gibi inşaat sektöründe de denetim mekanizmasının işlemesi gerekiyor. Peki inşaat sektöründe ki denetim merkezi nedir? Cumhuriyet Gazetesi'nin köşe yazarlarından Ceren Kumbasar bu soruyu cevapladı işte o yazı.

Makrom İnşaat daireleri maket üzerinden sattı!

Petek Dinçöz’ün reklamlarında oynadığı Makrom İnşaat’ın mağdur ettiği vatandaşlar konuştu: “Evleri normal değerinin yarısına sattılar. Peşin ödedik. Ama inşaat hiç başlamadı”

2002 yılında Çamlıca Televizyon Kulesi'nin inşaatı başlayacakmış!

Temeli 1991 yılında dönemin belediye başkanı Nurettin Sözen tarafından atılan ve Erdoğan'ın belediye başkanlığı döneminde sürdürülen ve bir çok kez ihaleye çıkan kulenin inşaatı 2002 yılında başlayacakmış.

Beren ve Kenan'a bir inşaat firması reklamlarında oynaması için 3 milyon dolar teklif etti!

Evlilik hazırlığında olan Kenan Doğulu ve Beren Saat'i reklamlarında oynatmak isteyen firmalar kesenin ağzını açtı. Çifte bir inşaat firmasından 3 milyon, bir bankadan ise 4 milyon dolarlık teklif geldi...

Reklamdan kazandığı paraları kendi inşaat şirketine yatırıyor!

Adwatch şirketinin yaptığı, 'reklamların hatırlanma oranları' araştırmasında, Kıvanç Tatlıtuğ'dan sonra en çok hatırlanan ikinci isim olan Sertab Erener, reklamdan kazandığı birikimini Demir Demirkan'la birlikte kurdukları inşaat şirketine yatırıyor..

Bulut İnşaat 1+1 daire fiyatları 81 bin 250 TL'den başlıyor!

Bulut inşaat 1+1 daire fiyatları 81 bin 250 TL'den başlıyor. Bulut İnşaat reklamları içerisinde bahsedilen Bulut İnşaat kentsel dönüşüm kampanyası dahilinde fırsatlar sürüyor...

Ukra İnşaat Ukra Sity'de 5 milyon 21 bin TL ye Ayda iki kira bedeli!

Ticari alanlar için kampanya başlatan Ukra İnşaat, yeni reklamlarıyla dikkat çekiyor. Yeni kampanyaya göre; bir kira bedeli Ukra'dan, diğeri ise kiracınızdan geliyor

Sultanlar İnşaat eleman arıyor

Sultanlar İnşaat, üniversite mezunu, toplu konut inşaatı muhasebesinde en az 5 yıl deneyimli, genel muhasebe, finans, personel özlük işlemleri konularında tecrübeli, muhasebe sorumlusu alacak

inşaat televizyon reklamları Haberi

inşaat televizyon reklamları

İnşaat sektörünün potansiyel alıcılarına ulaşmak için kullandığı en etkin mecralar gazeteler, internet siteleri ve televizyon. Dergiler prestij için ilan verilen önemli mecralar ama şahsen yıllardır hiçbir derginin satışa zemin hazırladığını bile görmedim, üstelik maliyetleri de çok yüksek. Televizyon kanalları en etkin reklam mecralarında ipi gazetelerle birlikte göğüslüyor. Televizyon özellikle az gelişmiş toplumlarda çok önemli bir mecra. Televizyon reklamlarıyla güvenilirlik arasında doğrudan bir ilişki var. Güç, az gelişmiş toplumlarda paraya bağlı olduğu için bir firmanın da bir kişinin de gücü ancak harcadığı parayla eşdeğer görülür. Kısacası, ne kadar çok TV reklamı o kadar güvenilir firma gibi saçma bir denklem çıkar karşınıza. 


Reklamları kim denetliyor?

Bir firma reklam verdiği zaman aslında kullandığı mecrayı da kendi projesine tanık ediyor. Peki bu tanıklığı kim denetliyor?...