22 / 11 / 2024
fuzul

ırak demiryolu konyayı nasıl etkiler

ırak demiryolu konyayı nasıl etkiler

KTO Başkanı Üztürk "Konya-Karaman-Mersin demiryolu hattı Adana ve Güneydoğu'ya uzanır ve Irak'ın içine kadar girerse eğer, sadece bizi değil, saydığım bu illeri de uçurur" dedi.

Rak Yapı İnşaat Anonim Şirketi kuruldu!

Rak Yapı İnşaat Anonim Şirketi 250 bin TL sermaye ile, 3 Şubat 2015 'te, Eren Karacan Yönetim Kurulu Üyeliği'nde, Şişli Esentepe Mahallesi 'nde kuruldu.

Mersin TOKİ Konutları'nda atık sular dereye bırakılıyor!

MERSİN'de Mansuriye mevkii sakinleri, TOKİ konutları'ndan çıkan atık suların arıtılarak dereye bırakılması gerektiği halde, işlem yapılmadan direkt dereye akıtıldığını ve koku nedeniyle evden çıkamadıklarını belirtti.

Çin'e mermer ihracatında entegre demiryolu formülü!

Arkas Lojistik, Denizli'de alternatif çözümler üretmeye devam ediyor. Forwarding alanında hizmet veren Arkas Lojistik; İzmir'in Alsancak ve Aliağa limanlarına karayoluna alternatif olarak demiryolu ile taşıyor.

TÜMOSAN demiryolu projelerine ortak olacak!

Traktör ve dizel motor üreticisi TÜMOSAN; tren, hızlı tren ve demiryolu ekipmanlarının üretimi, satışı ve bakımı için yurtiçi veya dışında şirketlerle ortak proje veya girişim konusunda görüşmeler yapma kararı aldığını açıkladı.

Erol Günaydın: Lojistik maliyeti demiryolu ile düşer!

Günaydın Group Yönetim Kurulu Üyesi Erol Günaydın, Türkiye'de demiryolu taşımacılığı konusuna daha çok önem verilmesi gerektiğini söyledi. Günaydın, "Hükümetin bu konudaki yaklaşımlarını olumlu buluyoruz" dedi

Çanakkale Köprüsü üzerine demiryolu hattı geliyor!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, "Arkadaşlarıma talimat verdim. Çanakkale Köprüsü üzerinden bir demiryolu hattı geçirmeyi planlıyoruz" dedi...

Türkiye'nin en uzun demiryolu tünelinin 250 metresi açıldı!

Türkiye'nin en uzun demiryolu tünelinin 250 metresi açıldı. Adana-Gaziantep-Malatya konvansiyonel hattı üzerinde bulunan Bahçe-Nurdağı ilçeleri arasında inşa edilen çift tüp geçit için toplam 20 bin 800 metre tünel kazılacak.

Eskişehir ile Antalya arası demiryolu hattı geliyor!

Antalya'nın 100 yıllık demiryolu hayali startı verilen Eskişehir- Antalya hattı ile gerçek oluyor. Bölge iş dünyası komşu illerdeki OSB'lerin yüklerinin Antalya Limanı'na ulaştırılması için "Baladız-Keçiborlu" hattının öncelikle bitirilmesini istiyor.

12 yılda 1.895 kilometre demiryolu hattı yapıldı!

Başbakan Ahmet Davutoğlu, “2002'de AK Parti iktidara gelene kadar yaklaşık 40 yıl yeni bir demiryolu hattı açılmamıştı. Şimdi 2002'den bu yana bin 895 kilometre demiryolu hattı yapıldı” dedi.

Eskişehir-Antalya Hızlı Demiryolu Projesi'ne başlanacak!

Ulaştırma, Haberleşme ve Denizcilik Bakanlığı'nın Antalya'yı, İstanbul ve Kapadokya'ya bağlaması planlanan Eskişehir-Antalya Hızlı Demiryolu Projesi'ne start vermesi Antalya iş dünyasında sevinçle karşılandı.

Sözlü vasiyet nasıl bırakılır?

Medeni Kanun gereğince ölüme bağlı tasarruf işlemleri arasında yer alan sözlü vasiyet yapılabiliyor. Peki, sözlü vasiyet nasıl bırakılır? Sözlü vasiyetname hangi şartlarda geçerli olur? İşte yanıtı..

Necla Özkaplan Yörüklü: Yeşil alanlar cetvel artığı olarak bırakılıyor!

Peyzaj Mimarları Odası İl Temsilcisi Necla Özkaplan Yörüklü, kentin imar planlarında önceliğin konuta, ticarete ve yollara verildiğini, yeşil alanların ise 'cetvel artığı' olarak bırakıldığını söyledi.

Tugay Kartal: Haydarpaşa Garı olmadan demiryolu ulaşımı olmaz!

Haydarpaşa Dayanışması, Haydarpaşa Garı’nın yanışının 4. yılında düzenlenen toplantıda yangınla ilgili soruşturma dosyasının kapatıldığını hatırlattı. Haydarpaşa Dayanışması aktivisti Tugay Kartal da Haydarpaşa Garı olmadan demiryolu ulaşımı olmaz dedi.

ırak demiryolu konyayı nasıl etkiler Haberi

ırak demiryolu konyayı nasıl etkiler

Konya Ticaret Odası Başkanı Selçuk Öztürk, Anadolu Ajansı (AA) Konya Bölge Müdürlüğünü ziyaret ederek, AA Konya Bölge Müdürü Ahmet Kayır ile görüştü. Öztiirk, ziyarette, Konya-Karaman arası hızlandırılmış tren ihalesinin tamamlandığını ve yapımına başlandığını söyledi. 


Kendilerinin öncelikli taleplerinin hızlandırılmış tren yoluyla Mersin'e ulaşmak olduğunu ifade eden Öztürk, "Ulukışla-Mersin arasının bitirilmesi için de girişimlerde bulunuyoruz. Bu hatın yapımı Konya-Karaman bölümüne göre daha kolay. 


İnşaat sürecinde çok hızlı hareket edileceğine inanıyorum. Nevşehir-Karaman-Ulukışla ile Mersin arasını hattı Kayseri ile müşterek kullanacağız" diye konuştu. 


"KONYA-KARAMAN-MERSİN TREN HATTI 4-5 YILDA BİTER" 


Öztürk, Konya-Karaman-Mersin Demiryolu Projesi'nin 4-5 yıl içinde tamamlanabileceğini belirterek, şöyle konuştu: "Bu süre bizim için son derece makul bir süredir. 


Konya-Karaman-Mersin hattı çok zor bir hat, kolay bir hat değil. Torosları tekrar geçecekler. Ayrıca bu hattın iki hatlı hızlandırılmış...