28 / 12 / 2024

Iro Akasya AVM mağazası

Iro Akasya AVM mağazası

Lüks perakendede yeni çağın en ünlü markaları arasında yer alan Fransız Iro, İstanbul’da mağaza açacak. Beymen işbirliğiyle Türkiye’ye gelen marka, ismini İngilizce ‘kahraman’ anlamına gelen ‘hero’ kelimesinden alıyor.

Akasya AVM'nin değeri 18 milyar TL'ye dayandı! 

Akasya AVM Ağustos ayından beri 5 milyar 765 bin TL değerlendi. İşte merak edilen tüm detaylar ve Akasya AVM'nin 2023 yıl sonu değeri...

Akasya AVM'de sır dolu satış!

Akiş GYO, Akasya AVM'de yer alan bir adet bağımsız bölümün 70 milyon 235 bin 280 TL+KDV bedelle satıldığını açıkladı. İşte o satışla ilgili detaylar...

Akasya AVM'nin değeri 11 milyar TL'yi aştı!

Akasya AVM'nin KDV hariç toplam değeri 11 milyar lirayı resmen aştı. Peki Akasya AVM'nin değeri bu yarıyıl ne kadar oldu? İşte Akiş GYO tarafından açıklanan o rakam...

Akasya AVM'nin değeri belli oldu! 2022 değeri ne kadar? 

Üsküdar Acıbadem'de yer alan Akasya AVM'nin değeri resmen belli oldu. Peki Akasya AVM'nin değeri ne kadar oldu? İşte 2022 rakamı...

Akasya AVM'nin değeri ne kadar? İşte o rakam!

Akiş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı (GYO), Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) güncellenen 2022 Yarıyıl değerleme raporu hakkında açıklama yaptı. Peki Akasya AVM'nin değeri ne kadar? İşte Akasya AVM'nin piyasa değeri ve kira geliri...

Akasya AVM'nin 2021 piyasa değeri ne kadar?

Akasya AVM'nin 2021 piyasa değeri belli oldu. İstanbul Anadolu Yakası’nın en gözde AVM'si olan Akasya AVM'nin piyasa değeri dudak uçuklattı... 

Akiş GYO ilk 9 ayda 255.1 milyon TL kira geliri elde etti!

Akiş GYO tarafından yayınlanan faaliyet raporuna göre, şirket 1 Ocak 2021-30 Eylül 2021 tarihleri arasında Akasya AVM, Akbatı AVM ve diğer gayrimenkullerinden 255 milyon 410 bin 436 TL kira geliri elde etti. 

Akiş GYO, AVM kiracılarına kira desteği sağlayacak!

Akiş GYO'nun Akbatı ve Akasya AVM'lerindeki kiracılarına Mayıs ayı kira ödemelerine yönelik olarak yalnızca bu ayla sınırlı kalmak üzere, ciro düşüşü ve çeşitli kriterlere bağlı olacak şekilde kira desteği sağlanmasına karar verildi.

Akiş GYO'dan Akbatı AVM ve Akasya AVM'ye kira desteği!

Akiş GYO Akbatı ve Akasya Alışveriş Merkezlerindeki kiracılara, isan ayı kira ödemelerine yönelik olarak yalnızca bu ayla sınırlı kalmak üzere, ciro düşüşü ve çeşitli kriterlere bağlı olacak şekilde kira desteği sağlanmasına karar verdi.

Akiş GYO, AVM kiracılarına kira desteği verecek!

Akiş GYO, Akbatı ve Akasya AVM'lerindeki kiracılarına yalnızca bu ayla sınırlı kalmak üzere, ciro düşüşü ve çeşitli kriterlere bağlı olacak şekilde kira desteği sağlayacak.

Les Benjamins Akasya AVM'de yeni mağaza açtı!

Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı'nın oğlu Fethi Kamışlı'nın yatırım yaptığı giyim markası Les Benjamins büyümeye devam ediyor. Markanın yeni şubesi Akasya AVM'de açıldı. 

Akasya AVM'nin 2020 yılı kira geliri beklentinin altında!

Akiş GYO'nun portföyündeki gayrimenkullerden elde edilen kira gelirlerinin ekspertiz değeri ile karşılaştırılması kapsamında, Akasya AVM'den 2020 yılında elde edilen kira geliri toplamı, ekspertiz raporu kapsamında beklenen gelirin altında gerçekleşti.

Akbatı ve Akasya AVM'de Ocak ayı kira ödemelerine destek!

Akiş GYO'nun Akbatı ve Akasya AVM'lerinde kiracılarına, Ocak ayı kira ödemelerine yönelik ciro düşüşü ve çeşitli kriterlere bağlı olacak şekilde  kira desteği sağlanmasına karar verildi.

Iro Akasya AVM mağazası Haberi

Iro Akasya AVM mağazası


Hazır giyimde Fransız lüksünün genç temsilcilerinden Iro, Türkiye’de ilk mağazasını açıyor. Beymen işbirliğiyle İstanbul’daki Akasya AVM’de mağaza kiralayan Iro, ağustos ayında yeni sezonla birlikte faaliyete başlıyor. Yeni çağın favori markaları arasında gösterilen, kadın ve erkek giyim koleksiyonları bulunan Iro’nun deneme satışlarındaki yüksek performansı sonrası mağaza açma kararı alındığını söyleyen Beymen Genel Müdürü Elif Çapçı, “Markanın en önemli özelliği lüks kumaşlarla, zamansız ve gayretsiz bir şıklık sağlayan modeller tasarlaması” diyor. Türkiye’de 2012’den itibaren Beymen Blender’larda koleksiyonun belli parçalarını sattıklarını belirten Çapçı, şöyle devam ediyor: “Deri ceket, blazer, jean ve dökümlü tişörtler en çabuk tükenen ürünler arasına girdi. Marka en çok satan markalarımız arasında ilk 3’e girdi. Satışları her sezon arttı ve sürekli yeni sipariş verir olduk. Bu talep sonucu işbirliğimizi...