ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi Haberi
Müşterilerine ‘Elbirliği Sistemi’ ile faizsiz ev ve otomobil sahibi olma imkânı sunan Eminevim, bu zamana kadar müşterilerine verdiği kaliteli hizmetin karşılığında 2 yeni kalite belgesi daha aldı.
Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Emin Şirketler Grubu Genel Müdürü İbrahim Çonkar;
“ Biz şirket olarak müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kuruyoruz. Müşterilerimizle sürekli temas halinde olmak, onlardan aldığımız geribildirimle kendimizi geliştirmek, ilişkilerimizi güçlendirmek bizim hassasiyetle önem verdiğimiz bir konu. Müşterilerimizden gelen her türlü öneri ve şikayeti, şeffaf, objektif, hızlı ve daha etkin bir şekilde değerlendirmeyi amaç edindik. ISO 10002 standardı firmaya ulaşan müşteri şikâyetlerinin etkin yönetimi konusunda süreçlerin yapılandırılmasını ve şirket politikasıyla paralel şekilde tutarlı hedefler ortaya konmasını öngörmektedir. Sonraki aşamada; müşteri şikâyetlerinin alınması, kaydedilmesi, değerlendirilmesi, ilgili birimlere aktarılması, sorumlular tarafından gerekenlerin yapılması, tüm yapılanların...