20 / 11 / 2024

istanbul geneli hafriyat

istanbul geneli hafriyat

Gazeteci Yalçın Bayer, "İstanbul’da yıllık en az 100 milyon dolar olduğu iddia edilen kamuya ait hafriyat gelirlerinden ihalesiz sistemlerle yaratılan rantın hesabı sorulmayacak mı?" diyor...

İnşaat maliyetleri artıyor: İstanbul'da hafriyat depolama ücretlerine yüzde 449'luk dev zam!

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Meclisinde, bu yıl için önceden belirlenen hafriyat depolama ücretlerine yüzde 449'a ulaşan oranlarda zam geldi. Depolama sahasına gelen araç cinsi için 5 metreküpe kadar araç başına 135 TL'den yüzde 449 artışla 741 liraya çıkartıldı.

Bir İstanbul Yapı İnşaat Malzemeleri Hafriyat Nakliyat Sanayi Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Bir İstanbul Yapı İnşaat Malzemeleri Hafriyat Nakliyat Sanayi Ticaret Limited Şirketi bugün Büyükçekmece'de 700 bin TL sermaye bedeli ile Salim Manaz tarafından kuruldu.

İstanbul 34 İnşaat Otomotiv Hafriyat Ve Sanayi Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

İstanbul 34 İnşaat Otomotiv Hafriyat Ve Sanayi Ticaret Limited Şirketi bugün Bağcılar'da 200 bin TL sermaye bedeli ile Gökhan İşbilir, Mesut Kızılyar, Yunus Safa İşbilir ve Yusuf İşbilir ortaklığında kuruldu.

3gen Yapı Malzemeleri Pazarlama ve Emlak İnşaat Taahhüt hafriyat Nak. Hiz.San.Tic.Ltd.Şti.İstanbul Şubesi açıldı! 

3gen Yapı Malzemeleri Pazarlama ve Emlak İnşaat Taahhüt hafriyat Nak. Hiz.San.Tic.Ltd.Şti.İstanbul Şubesi Maltepe’de 450 bin TL sermaye bedeli ile Veysel Gözay  Tepekesici tarafından açıldı. 

Orkur Tekstil Otomotiv İnşaat Hafriyat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi İstanbul Şubesi açıldı!

Orkur Tekstil Otomotiv İnşaat Hafriyat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi İstanbul Şubesi bugün Başakşehir'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Muhammed Ayvar tarafından açıldı.

İstanbul'un göbeğinde kaçak hafriyat rezilliği!

İstanbul'da döküm sahalarına para vermek istemeyen şöförler, taşıdıkları hafriyatı ücra yerlere, tarım alanlarına, orman yollarına döküp kaçıyor. Şehirdeki birçok orman yolları kaçak olarak boşaltılan hafriyatlarla doldu.

İstanbul Anadolu yakasında 10 günlük hafriyat alanı mı kaldı?

İstanbul’daki hafriyat döküm alanlarını belirlemek amacıyla İBB Meclisi’nden çıkmaması gereken kararların çoğunluğu elinde bulunduran AKP grubu tarafından yaklaşık 1.5 yıldır bekletilmesi krize sebep oldu.

Kahramanoğlu Yapı İnşaat Hafriyat Nakliyat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi İstanbul Şubesi qaçıldı!

Kahramanoğlu Yapı İnşaat Hafriyat Nakliyat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi İstanbul Şubesi bugün Başakşehir'de 50 bin TL sermaye bedeli ile Erkut Erman tarafından açıldı. 

İstanbul’daki hafriyatın hesabı mutlaka sorulmalı!

Gazeteci Yalçın Bayer, "İstanbul’da yıllık en az 100 milyon dolar olduğu iddia edilen kamuya ait hafriyat gelirlerinden ihalesiz sistemlerle yaratılan rantın hesabı sorulmayacak mı?" diyor...

İstanbul'un hafriyat toprağı "altın"a dönüştürülüyor!

İstanbul Büyükşehir Belediyesinin iştiraki Ağaç AŞ, Alibeyköy ve Kurtköy'de kurulan tesislerde, son bir yılda 355 bin metreküp hafriyat toprağını geri dönüştürüp park, bahçe ve rekreasyon alanlarında kullanılır hale getirildi. 

Sander Grup Metal İnşaat Hafriyat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi İstanbul Şubesi açıldı!

Sander Grup Metal İnşaat Hafriyat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi İstanbul Şubesi bugün Kağıthane'de 10 bin TL sermaye bedeli ile açıldı. 

İstanbul'da hafriyat kamyonlarına tepki eylemi!

İBB'nin Saraçhane'deki binası önünde toplanan bir grup, hafriyat kamyonlarının karıştığı ölümlü trafik kazalarına karşı eylem yaptı...

İstanbul'da hafriyat kamyonlarına yeni düzenleme!

İstanbul Valisi Vasip Şahin, hafriyat kamyonlarının neredeyse yüzde 70-75'ine ATS denilen araç takip sistemi cihazı taktırıldığını açıkladı. 

istanbul geneli hafriyat Haberi

istanbul geneli hafriyat

Hürriyet gazetesi köşe yazarlarından Yalçın Bayer bugün köşesinde "Hafriyatın hesabı mutlaka sorulmalı" başlıklı yazısına yer verdi. İşte yazının detayları;

ANKARA’dan sonra Antalya’dan gelen hafriyatla ilgili yolsuzluk haberleri bize İstanbul’da yaşananları hatırlattı.

İnşaat sektörünün zirve yaptığı 2003 ve sonraki yıllarda orman idaresine ait hafriyat gelirlerini ranta dönüştürmek amacıyla İstanbul’da ‘Bizans oyunları’ oynanmıştı.

Başrollerde de siyasetçi, işinsanı ve bürokrat birlikteliğinden oluşan ‘rant çeteleri’ görev almıştı. Önce rant çetelerine direnebilen dürüst kadrolar pasifize edilmişti.

Maden ocaklarını iyileştirmek amacıyla yapılan ‘orman idaresinin’ hafriyat ihaleleri, yetki gaspıyla durdurulmuştu.

Orman Kanunu değiştirilerek oluşturulan ‘ihalesiz sistemlerle’ yetkili kılınan İBB’nin kadrolarına ‘özel kişiler’ atanmıştı.

Orman idaresinin ihalelerle kamuya mal ettiği ‘hafriyat gelirleri’ ihalesiz sistemlerle tamamen ranta dönüştürülmüştü. İstanbul’daki tüm hafriyat gelirlerini tahsil etmekle görevli İBB’nin şirketi İSTAÇ’ın zarar ettiğini Sayıştay raporları da ortaya...