23 / 12 / 2024

İstanbul harfiyat kazaları

İstanbul harfiyat kazaları

Kentsel dönüşümle birlikte tüm İstanbulluların kâbusu olan hafriyat kamyonları, trafiğin de katili haline geldi. Dev kamyonların neden olduğu kazalarda bir yılda tam 18 kişi hayatını kaybetti

Kanal İstanbul gemi kazalarını engelleyebilecek!

Geçtiğimiz günlerde İstanbul Boğazı'nda iki yük gemisinin çarpıştı. Son zamanlarda meydana gelen gemi kazaları Kanal İstanbul tartışmalarını yeniden gündeme getirdi. 

Gayrettepe-İstanbul Havalimanı Metro Hattı'nın sinyalizasyonunu ASELSAN geliştirecek!

İstanbul metrosunda ASELSAN tarafından geliştirilen sinyalizasyon sistemi kullanılacak. Sistem Kalyon-Kolin-Cengiz Marmaray iş ortaklığı ve ASELSAN işbirliğinde yapılacak...

Erşah Palet Harfiyat Nakliye İnşaat ve İnşaat Malzemeleri Limited Şirketi kuruldu!

Erşah Palet Harfiyat Nakliye İnşaat ve İnşaat Malzemeleri Limited Şirketi Başakşehir'de 10 bin TL sermaye bedeli ile İmdat Ceylan tarafından kuruldu.

Güzeller Harfiyat Otomotiv Süper Market Ve Gıda Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Güzeller Harfiyat Otomotiv Süper Market Ve Gıda Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi bugün Kartal'da 300 bin TL sermaye bedeli ile Abdurrahman Güzel ve İbrahim Güzel ortaklığında kuruldu. 

İş kazalarını azaltmak için teşvik sistemi getirildi!

Firmalara iş kazalarını azaltmak adına çok önemli bir teşvik sistemi getirildi. 10’dan fazla çalışanı bulunan ve iş kazası olmayan işyerlerine prim indirimi yapılacak. 

İstanbul Havalimanı'nda kaç kişi öldü! Bakan açıkladı!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, İstanbul Havalimanı'ndaki iş kazalarına ilişkin soruları yanıtladı. Turhan, işin başından itibaren ölümlü kaza sayısının 30 olduğunu ifade etti. 

İnşaatlardaki iş kazalarına alınacak önlemler TBMM'de!

İnşaat sektöründeki iş kazalarının azaltılması için alınacak önlemler meclis gündemine taşındı. CHP İzmir Milletvekili Murat Bakan konuya ilişkin soru önergesi hazırladı..

Kanal İstanbul'un inşaatı bu yıl başlıyor!

İstanbul Boğazı’ndaki yalı kazasının ardından, tehlikeli gemi trafiği ve Kanal İstanbul Projesi yeniden gündeme geldi. Gemi kazalarını değerlendiren İBB Başkanı Uysal, “Yalı kazası yeni kanal ihtiyacının ne kadar acil olduğunu gösterdi. Kanalın bu yıl içinde en azından başlayacağını düşünüyorum” ded

İş kazalarının yüzde 15,6'sı inşaat sektöründe oluyor!

Samsun'da Güvenli İnşaat Sempozyumu düzenlendi. Sempozyuma katılan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Yıldırımhan, "İş kazalarının yüzde 15,6'sı inşaat sektöründe meydana geliyor." dedi

Türkiye'de en ölümcül kazalar inşaat sektöründe yaşanıyor!

Türkiye'de en ölümcül kazaların yaşandığı alanın inşaatlar olduğunu ifade eden İŞKUR Genel Müdür Köksal: "İşsizlik oranlarında yüzde 11'in altında bir rakam bekliyoruz. İnşallah 2017 sonunda da yüzde 10'un altında bir işsizlik rakamı ortaya çıkacak." dedi.

Birinci derecede ölümlü iş kazaları inşaat sektöründe oluyor!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, yapımı devam eden Bursa Entegre Sağlık Kampüsü'nde çalışan işçilerle iftarda bir araya geldi.Bakan Müezzinoğlu, birinci derecede ölümlü iş kazalarının, daha çok inşaat sektöründe görüldüğüne dikkati çekti.

Harpet Harfiyat İnşaat Taahhüt Petrol Ve Orman Ürünleri Sanayi Ticaret Anonim Şirketi kuruldu!

Harpet Harfiyat İnşaat Taahhüt Petrol Ve Orman Ürünleri Sanayi Ticaret Anonim Şirketi bugün Başakşehir’de 2 milyon TL sermaye bedeli ile Mehmet Sabır Güneş tarafından kuruldu.

ÇATIDER'den iş kazalarına karşı uyarı!

ÇATIDER Başkanı Adil Baştanoğlu ölümlü iş kazalarının önemli bir bölümünün inşaat sektöründe meydana geldiğini, Türkiye'de son 10 yılda 11 bini aşkın işçi iş kazasında hayatını kaybettiğini söyledi.

İstanbul harfiyat kazaları Haberi

İstanbul harfiyat kazaları

Kentsel dönüşümle birlikte tüm İstanbulluların kâbusu olan hafriyat kamyonları, trafiğin de katili haline geldi. Dev kamyonların neden olduğu kazalarda bir yılda tam 18 kişi hayatını kaybetti


İstanbul’da son 1 yılda en az 18 kişi hafriyat kamyonlarının karıştığı kazalarda can verdi. Sadece Kadıköy’de yaşanan can kaybı 5. Terör saldırılarını aratmayan can kayıplarının yaşandığı hafriyat kamyonu kazalarını değerlendiren İTÜ İnşaat Fakültesi Ulaştırma Çalışma Grubu öğretim üyelerinden Doç. Dr. Murat Ergün, “Bir kamyonun dönebilmesi için 12-13 metre manevra alanı gerekirken, bu dev kamyonlar 3-5 metrede manevra yapmaya çalışıyor. Şoförün yayayı görme şansı sıfır. Yollar kusurlu, sürücüler kusurlu, denetleyen yok” diyor. 


İstanbul’da devam eden kentsel dönüşüm ve kentsel yenileme projeleri, pek çok sorunu da beraberinde getirdi. İstanbul’da 18 ilçede kentsel dönüşüm alanı ilan edilen bin...