izmir büyükşehir belediyesi anketleri Haberi
İzmir Metro A.Ş.'nin memnuniyet anketine katılan 15 bin 100 İzmirlinin yüzde 74'ü hizmetlerden memnun olduğunu bildirdi. Anketin bir başka sonucu ise yolcu profilinin genç ve eğitimli olması.
İzmir Metro A.Ş.'nin yolcu memnuniyetini belirlemek ve talepleri değerlendirmek için gerçekleştirdiği ankette yolcuların yüzde 74'ünün verilen hizmetten memnun olduğu ortaya çıktı. 15 bin 100 kişinin katıldığı ve 22 sorudan oluşan anket çalışmasında yolcu profili, yolculuk alışkanlıkları, beklentileri ve memnuniyetleri sorgulanarak önemli veriler ortaya koyuldu.
Ankete katılanların büyük bölümü, İzmir metrosunu her gün kullanan yolculardan oluşuyor. Katılanların yüzde 67'si erkek, yüzde 33'ü ise kadın. Metro ulaşımını 'zamanında ulaşım' için tercih ediyorlar, gişe yerine kentkart dolum otomatlarını (yüklematikleri) kullanıyorlar, bir sorunla karşılaştıklarında personelin yaklaşımını ‘ilgili’ olarak değerlendiriyorlar. Anket verilerine göre, İzmir Metro yolcularının yüzde 51'i 18-34...