Kalekim müşteri şikayetleri Haberi
Kalekim İletişim, Müşteri İlişkileri ve Pazar Araştırma Müdürü Ömer Küçük, “Kalekim’i tercih eden müşterilerimizin söylediği her şey bizim için çok önemli. Hedefimiz mükemmel müşteri deneyimi” dedi.
Türkiye yapı kimyasalları sektöründe yüzde 50’nin üzerinde pazar payı ile açık ara lider olan Kalekim, alanındaki öncülüğünü, müşteri odaklı yaklaşımı sonucu kazandığı ödülle sürdürüyor. Müşteri memnuniyeti konusundaki çalışmalarıyla sektörde çok iddialı olan Kalekim’in uyguladığı ‘Müşteri Şikayetleri Çözüm Süresinin Azaltılması, Müşteri Şikayetleri Memnuniyetinin Artırılması ve Ürün/Hizmetlerin Sürekli Geliştirilmesi’ projesi, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Verimlilik Genel Müdürlüğü tarafından ödüle layık görüldü.
Müşteri odaklı proje sunan tek firma Kalekim
Türkiye’nin önde gelen firmalarının projelerinin değerlendirildiği ‘2014 Verimlilik Proje Ödülleri’nde, müşteri memnuniyeti alanında proje sunan tek firma olan Kalekim, ‘Büyük İşletme Süreç İyileştirme’ kategorisinde ‘Teşvik Ödülü’ kazandı. Kalekim’in ödülü,...