Kamil Gökhan Bozkurt kimdir Haberi
Nuh Çimento Grubu, 50’yi aşkın ülkeye yaptığı klinker ve çimento ihracıyla sektörünün yurt dışındaki en önemli markalarından. Grubun bu başarısının arkasında yenilikçi yapısının yanı sıra çok önem verdiği sürdürülebilirlik vizyonu çerçevesinde yürüttüğü projeler de var. Sustaınable Busıness'ta yer alan habere göre, Nuh Çimento Grubu CEO'su Kamil Gökhan Bozkurt, “2019’da maliyet azaltıcı ve verimlilik artırıcı yatırımlara yöneleceğiz” diyor. Bozkurt, alternatif yakıt ve hammadde kullanımının artırılmasını, enerji verimliliği ve maliyet azaltma yatırımlarıyla maliyet bazım aşağı çekmeyi planladıklarını kaydediyor.
1966’da kurulan, çimento, beton ve yapı malzemeleri alanındaki şirketleriyle faaliyet gösteren Nuh Çimento Grubu, 50’yi aşkın ülkeye klinker ve çimento ihraç ediyor. 2018’i 103 milyon TL’lik yatırımla geride bırakmaya hazırlanan Nuh Çimento Grubu için sürdürülebilirlik çalışmaları ve projeleri ise ‘olmazsa olmaz’ların başında geliyor. Sürdürülebilirlik...