03 / 05 / 2024

Kamyon pazarı neden büyüdü

Kamyon pazarı neden büyüdü

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, kamyon pazarının inşaat sektöründeki gelişmelerin de etkisiyle yüzde 7 oranında artış gösterdiğini belirtti. Işık "Son 10 yılda, kamyon pazarındaki ortalama artış yüzde 16 oldu." dedi.

AVM'ler için pazar günü tartışması: İstihdam kaybına sebep olur!

Küçük işletmeler, alışveriş merkezleri ve zincir mağazaların pandemiden sonra da pazar günü kapalı kalması için harekete geçti. Perakende yasa taslağına bu maddenin girmesini isteyen işletmeler, Avrupa’yı örnek gösteriyor. AVM yönetimleri de "İstihdam kaybına neden olur" diyor.

Ofis pazarında kartlar yeniden karıldı!

Pandemi süreci ile birlikte şirketlerin evden çalışmaya başlaması, ofis pazarında kartların yeniden karılmasına neden oldu. Artık büyük ofis alanlarında çalışma dönemi sona erdi. Ancak evden çalışmaya geçilmesine rağmen şirketler ofis alanlarından vazgeçmiyor.

Mersin'de tarihi Dağpazarı Kilisesi yıkıldı!

Türkiye genelinde etkili olan yağış Mersin'de bulunan tarihi Dağpazarı Kilisesi'nin bir bölümünün yıkılmasına neden oldu...

Sütlüce’de çökmeye neden olan kazı kapatıldı!

Beyoğlu Sütlüce’de dört katlı binayla birlikte bir gecekondunun çöktüğü öğrenildi. Çökmeye neden olan temel kazısı, bin kamyon hafriyatla ancak kapatılabildi. 

Kamyon pazarı inşaat sektörünün etkisiyle yüzde 7 büyüdü!

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, kamyon pazarının inşaat sektöründeki gelişmelerin de etkisiyle yüzde 7 oranında artış gösterdiğini belirtti. Işık "Son 10 yılda, kamyon pazarındaki ortalama artış yüzde 16 oldu." dedi.

İnşaat sektöründeki gelişmeler kamyon pazarını yüzde 13 büyüttü!

İnşaat sektöründeki gelişmelerin etkisiyle kamyon pazarı 2014 yılı aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 26 bin 529 adede yükselirken, otobüs pazarı yüzde 23 artarak bin 329 adete ulaştı.

Konya Tarihi Osmanlı Buğday Pazarı Projesi neden geçikti?

1 yıl içerisinde tamamlanarak hizmete açılması planlanan Tarihi Osmanlı Buğday Pazarı Projesi, kazı çalışmalarında tarihi kalıntılar bulunması nedeniyle gecikti.

Rus Pazarı eski arazisi neden satıldı?

99 Giresun Belediye Başkanı Kerim Asku, Rus Pazarı eski arazisinin satışıyla ilgili eleştirilere meclis toplantısında cevap verdi. Aksu, Rus Pazarı arazisini Giresun halkına hizmet için sattıklarını savundu.

Galataport neden durduruldu?

Danıştay İdari Dava Daireleri Kurulu, Galataport projesi için durdurma kararı verdi. Salıpazarı Kruvaziyer Limanı’nın özelleştirme ihalesini 702 milyon dolarla Doğuş Holding kazanmıştı. Galataport neden durduruldu?

Kocaeli Çakırcaali Pazar Yeri neden açılmadı?

Kandıra - İzmit yolu üzerinde bulunan Çakırcaali Köyü Pazar Yeri, geçtiğimiz yıl tamamlanmasına rağmen faaliyete açılmadı. Üreticilerin merakla beklediği iş yerleri, adeta kaderine terk edildi.

Konut reklamları neden birbirine benzer?

Pazar günü, gazete sayfalarını ağır ağır sayfaları çeviriyorsunuz, tam sayfa bir konut ilanı geçiyorsunuz. Bir sayfa sonra yine bir konut ilanı yine tam sayfa geçiyorsunuz bir sayfa sonra yine bir ilan, peki konut reklamları neden birbirine benzer?

Eskidji Bit Pazarı, Haramidere Esenyurt'a bit pazarı açıyor!

Eskidji Bit Pazarı ikinci mağazasını Haramidere Esenyurt'ta 3 Temmuz 2012 Salı günü saat 18:00'da açacak

Ali Ağaoğlu, IMF heyetini ağırladı: Konut kredi pazarı 150 milyar TL'yi bulacak!

IMF heyeti, Ağaoğlu Şirketler Grubu ile Türkiye ekonomisi ve konut sektörü üzerine bilgi alışverişi yapmak üzere ziyarette bulundu. Ali Ağaoğlu; 80 Milyar TL’lik konut kredi pazarının orta vadede 150 Milyar TL’yi bulacağını ifade etti

Kamyon pazarı neden büyüdü Haberi

Kamyon pazarı neden büyüdü

Türkiye'nin bugün dünyanın önemli otomotiv üretim merkezlerinden biri haline geldiğini dile getiren Bakan Işık, sözlerini şöyle sürdürdü:


"2015’te toplam üretim bir rekor kırdı ve 1 milyon 410 bine ulaştı. Araç üretim kapasitemiz ise 1 milyon 759 bine çıktı. 2015 verilerine göre, dünyada araç üretiminde 15'inci sırada, AB'de ise 5'inci sırada yer alıyoruz. 2014'e göre hem AB’de hem de dünyada bir sıra yükselmiş durumdayız. AB'de otobüs ve hafif ticari araç üretiminde birinci, kamyon üretiminde ise ikinci sıradayız. Geçtiğimiz yıl, küçük kamyon üretimimiz yüzde 42, kamyonet üretimimiz yüzde 31 ve ağır kamyon üretimimiz de yüzde 6 oranında artış gösterdi. Kamyon pazarı ise inşaat sektöründeki gelişmelerin de etkisiyle yüzde 7 oranında artış gösterdi. Son 10 yılda, kamyon pazarındaki ortalama artış yüzde 16 oldu....