25 / 11 / 2024

Kanal İstanbul raporları

Kanal İstanbul raporları

İnşaat Mühendisleri Odası (İMO), Gölcük depreminin 22. yıl dönümünde açıklama yaptı. Açıklamada, Kanal İstanbul projesi için, “Deprem riski çok yüksek olan bu kentin Avrupa yakasını ikiye bölmenin yaratacağı açmazlar karar vericiler tarafından göz ardı edilmektedir" denildi.

Kanal İstanbul projesi neden yapılmalı?

Deniz Ticaret Odası tarafından hazırlanan İstanbul Boğazı raporu, Boğaz'daki tehditleri rakamlarla ortaya çıkardı...

Kanal İstanbul projesiyle kartlar yeniden dağıtılacak!

İşte önümüzdeki aylarda temeli atılacağı açıklanan çılgın Kanal İstanbul projesiyle ilgili Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından hazırlanan en kapsamlı rapor...

Şişli’nin Kanal İstanbul’u için hem bakanlık, hem büyükşehir hem de ilçe belediyesi devrede!

Şişli Belediyesi tarafından mühürlenen de “Şişli’nin Kanal İstanbul’u” şeklinde bilinen 24 bin metrekarelik rezerv yapı alanı için bu defada İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı devreye girdi. İşte detaylar...

Kanal İstanbul'da arsa yatırımlarından 10.5 milyar dolar gelir elde edilecek!

Kanal İstanbul projesi için yatırım finansmanı senaryoları neler? Projenin ÇED, SED raporlarından damıtılmış 15 sayfalık yönetici özetinde, proje için yatırım tutarları, işletme masrafları, gelirleri ve finansman maliyetleri ayrı ayrı şekilde toplamda 21.06 milyar dolar yapım maliyeti öngörülüyor.

Kanal İstanbul'da çevre hassasiyeti üzerinde duruluyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanı Sarı “Kanal İstanbul için çevre hassasiyeti üzerinde duruyoruz. Çevreyle ilgili raporlar tamamlanarak önümüze geldikten sonra değerlendirmemizi yapacağız ve güzergahı belirleyeceğiz” dedi.

Kanal İstanbul yıl sonuna kadar başlayacak!

Kanal İstanbul projesinde yıl sonuna kadar inşaat çalışmaları başlıyor. Kanal İstanbul için daha önce hazırlanan kentsel tasarım projeleri tekrar ele alınırken, sonrasında imar planı yapılacak.

Kanal İstanbul'da çalışmalar başlıyor!

İstanbul’un büyük bir kısmını adaya dönüştürecek Kanal İstanbul projesinde yıl sonuna kadar inşaat çalışmalarının başlaması bekleniyor.

Kanal İstanbul projesi arazi fiyatlarını arttırdı!

Kanal İstanbul projesinde yıl sonuna kadar inşaat çalışmalarının başlaması bekleniyor. Kanal İstanbul'un yeri henüz açıklanmadı ancak güzergahta olacağı tahmin edilen yerlerde arazi fiyatları tavan yaptı.

Kanal İstanbul projesinin çalışmaları yıl sonunda başlayacak!

İstanbul’un büyük bir kısmını adaya dönüştürecek Kanal İstanbul projesinde yıl sonuna kadar inşaat çalışmalarının başlaması bekleniyor.Geçen yıl Yüksek Planlama Kurulu (YPK) kararı çıkan Kanal İstanbul projesinde geri sayım başlıyor.

Kanal İstanbul çalışmaları ne zaman başlayacak?

İstanbul’un büyük bir kısmını adaya dönüştürecek Kanal İstanbul projesinde yıl sonuna kadar inşaat çalışmalarının başlaması bekleniyor. 15 milyar dolara mal olacak projenin fizibilite çalışmaları tamamlandı

Ahmet Turgut: Kanal İstanbul arsa geliştirme projesidir!

İstanbul 1. Bölge Milletvekili adayı Ahmet Turgut, MHP iktidarında rant ve imar yolsuzluklarının ortadan kaldırılacağını söyledi. Turgut, Kanal İstanbul'un " rant projesi " olduğunu kaydetti.

Kanal İstanbul İnşaat Emlak Gayrimenkul Limited Şirketi kuruldu!

Kanal İstanbul İnşaat Emlak Gayrimenkul Limited Şirketi, Yakup Özçelik, Hussam Adnan Al-Rıfaı, Nora Awada, Hussein Abdulkader, Mohammad E H Nasrallah tarafından 100 bin TL'lik sermaye ile kuruldu.

Mehmet Şimşek: Kanal İstanbul açıklamalarım istismar ediliyor!

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek: " Kanal İstanbul projesinin bütçe kaynakları yerine kamu-özel işbirliği ile yapılabileceğine ilişkin açıklamam istismar ediliyor. " şeklinde açıklama yaptı.

Kanal İstanbul süreci bir kaç ay içerisinde başlar!

Arnavutköy Belediye Başkanı Ahmet Haşim Baltacı, ‘Çılgın Proje’ Kanal İstanbul’la ilgili “Birkaç ay içinde süreç başlayacak, projenin omurgası belirleniyor” dedi. Kanalın muhtemel güzergâhı ise Sazlıdere Barajı’nın çevresi...

Kanal İstanbul adım adım geliyor!

Kanal İstanbul çevresindeki şehrin nüfusu Erdoğan'ın talimatıyla 500 bine çekildi. Karadeniz ve Marmara'yı bağlayacak projede, yüksek binalar yer almayacak. Her iki yakada 250'şer bin nüfusun yer alması kararlaştırıldı.

Kanal İstanbul raporları Haberi

Kanal İstanbul raporları

İnşaat Mühendisleri Odası (İMO), Gölcük depreminin 22. yıl dönümünde açıklama yaptı. Cumhuriyet Gazetesi'nde yer alan habere göre; İnşaat Mühendisleri Odası tarafından gerçekleştirilen açıklamada, Kanal İstanbul projesi için, “Deprem riski çok yüksek olan bu kentin Avrupa yakasını ikiye bölmenin yaratacağı açmazlar karar vericiler tarafından göz ardı edilmektedir. Bölünmüş bir kentin deprem sonrasında nasıl tepki vereceği de büyük bir bilinmezliktir. Marmara’yı ve İstanbul’u yaşanmaz hale getirecek bu projeden vazgeçilmelidir” ifadeleri kullanıldı. 

İnşaat Mühendisleri Odası, 1999 meydana gelen 7,9 şiddetindeki Gölcük Depremi’nin yıl dönümünde yazılı bir açıklamalarda bulundu.

Deprem sonucunda yapılaşma ve çevre için nelerin yapılması, ne tür tedbirlerin alınması gerektiği konusunda kamu kurumlarınca strateji ve eylem planları hazırlandığı hatırlatıldı, geçen 22 senede olası deprem zararlarını azaltma çalışmalarının kurumların kendiliğinden gerçekleştirdiği çalışmalardan öteye...