kent projeleri tanıtımı Haberi
Geçtiğimiz yıl EXPO 2020 adayı olan ve 2'nci turda elenerek yarışı kaybeden İzmir'in, yeni bir yol haritası çizmesi gerektiğini söyleyen KalDer İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Osman Ünal,başarının ancak kent vizyonu ve stratejisinin vatandaşa doğru tanıtılmasıyla elde edilebileceğini söyledi.
Günümüzde turizm sektöründe rekabet koşulları değişirken, artık ülkelerden ziyade, kentlerin hatta bölgelerin birbirleriyle yarıştığına dikkat çeken Ünal, kurumlarda uygulanan ve marka aidiyetini sağlayan eğitimlerin, kent tanıtımı gibi süreçlerde vatandaşa da uygulanması gerektiğini vurguladı.
Bölge lokotomifi: Turizm Kent tanıtımında en önemli paydaşın o kentin vatandaşları olduğunu hatırlatan Osman Ünal, şunları söyledi. "EXPO gibi organizasyonlarda, halkın projeyi sahiplenmesi şart. Kamu kuruluşları, özel sektör, üniversiteler ve sivil toplum kuruluşlarının yanı sıra; asıl halk bu sürecin içinde olmalı. Tek cümleyle, kentin kurumsal starej isini öğretmeli, kentin...