Kentsel dönüşüm hattı nedir Haberi
Çevre ve şehircilik konusundaki soruları yanıtlamak, ihbar ve şikâyetleri değerlendirmek amacıyla oluşturulan "Alo 181" çağrı merkezini, geçen yıl 242 bin 347 kişi aradı. Çağrı merkezi en çok İstanbul, İzmir ve Ankara'dan aranırken, en fazla merak edilen konu ise kentsel dönüşüm oldu. ÇED çalışmaları, gürültü, hava kirliliği, çevre yardımları ve imar uygulamaları da vatandaşların merkezi arama nedenleri arasında bulunuyor.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla hayata geçirilen "Alo 181" çağrı merkezi, en çok İstanbul'dan aranırken, en fazla merak edilen konu ise kentsel dönüşüm oldu. Türkiye genelinde Bakanlığın çalışma alanına giren tüm konularda vatandaşların sorularını yanıtlamak, sorunlara kaynağında müdahalede bulunmak amacıyla hizmet veren "Alo 181" çevre hattını geçen yıl 242 bin 347 kişi aradı. Çağrı merkezini arayan vatandaşların yüzde...