kliksadan babalara özel kampanya Haberi
Sabancı Topluluğu’nun online alışveriş platformu Kliksa, bağımsız araştırma kuruluşu DORinsight’a yaptırdığı “Babalar ve E-ticaret” araştırması kapsamında babaların online alışveriş tercihlerini açıkladı. Araştırmanın sonuçlarına göre, babaların %45’i internet üzerinden yaptıkları alışverişlerde giyim ürünlerini, %40’ı ise teknolojik ürünleri tercih ediyor. Cep telefonunu %29 ile maç, konser ve benzeri etkinlikler için alınan biletler, %28 tatil ve yine aynı yüzde ile hediyelik eşyalar izliyor.
Öncelik çocukların ihtiyaçları…
Araştırmada babalara kendileri haricinde en çok kimin için alışveriş yaptıkları sorulduğunda, %49’u online alışverişi çocuklarının, %42’si eşlerinin ihtiyaçlarına yönelik ürünleri satın almak için kullandığını belirtiyor. Babaların %31’i internet kullanımı için herhangi bir zaman tercihlerinin olmadığını belirtirken, araştırmaya katılan babaların büyük bölümü 18:00-21:00 ve 21:00-01:00 saatleri arasında internet kullandıklarını ifade ediyor. Sonuçlara göre babaların online alışveriş için en çok...