konut markaları Haberi
Konut markalarının üç temel ayağı vardır: Satış& Pazarlama-İmalat-Site Yönetimleri. Bu departmanları incelediğimizde ; maddenin üç hali bu yapının simyasına şu şekilde yansır:
Satış &Pazarlama : Gaz
İmalat: Katı
Site Yönetimleri:Sıvı
Satış& Pazarlama süreci , satışını tamamlar ve gaz olup uçar. İmalat , ciddi projeleri hayata geçirir ve fiziki olarak katılaşıp kalır… Site Yönetimleri ise canlıdır , likit olarak akar gider…
Bu likidite markayı vezir de ,rezil de edebilir. Çünkü sosyal yapısı ile çalkantıya açık özeliktedir. Bu likiditeyi bir şekilde doğru yatağında doğru eğimde yüksek sakinler memnuniyeti ve sürdürülebilir emlak değeri debisinde akıtmak gerekmektedir. Bu likit akmadığı sürece yosunlaşır, kurtlanır , hatta kokar…
Bu likidin kenar bentlerini belirlemek gerekir: Bu bentler hukuki ve mali özellikte olmalıdır. Bu bentler sınırlamalardır: Her yapılan iş hukuki çerçevede ve denetlenebilir...