küçük otel Haberi
Kurumsal şirketler, konsolosluklar gibi birçok kurum ve organizasyon ile başlatılan kurumsal pazarlama çalışmalarını arttırarak sürdüreceklerini belirten Boyacı, “Küçük otelleri çok gezen, internet kullanan, seyahat programını kendi araştırarak hazırlayan, 25 ve 50 yaş arasındaki beyaz yakalılar tercih ediyor. Derneğimizin üyelerini, belirli bir standardın üzerinde ve Türkiye’de turizm anlamında en nitelikli ve en özel hizmeti veren oteller oluşturuyor. Dolayısıyla bu otellerin de anlayışını özümseyen, bundan keyif alan misafirlerimizin büyük çoğunluğu beyaz yakalıdır. Geçtiğimiz ayda, P&G, IBM, Mercedes-Benz, Vodafone gibi kurumlarla başlattığımız pazarlama çalışmalarının da, 1 ayda 3 katı talebe ulaşması, bu açıdan bizim için beklenen bir durumdu. Orada çalışanlara yönelik, bir şifre veriyoruz ve ülke genelinde üyemiz olan küçük otellerden, kendilerine tanınmış yüzde 10 indirimli fiyatları alabiliyorlar” dedi.
TERCİH DEĞİŞTİ
Turizmdeki dünyadaki trendlere...