LCW yurtiçinde kaç mağazası var Haberi
LC Waikiki, 2023 hedefini belirledi. Türkiye'de 500, yurtdışında bin mağazaya ulaşmayı planlayan şirket, 10 milyar dolar ciro hedefliyor. LCW Yönetim Kurulu Başkanı Küçük, "Koşmamız gerekiyor" dedi.
Hazır giyim perakendesinde yüzde 16'lık dilimle en yüksek pazar payına sahip olan LC Waikiki, yurtiçi ve yurtdışında hedef büyüttü. Her iki pazarda mağaza atağına kalkan şirket, 2023'te Avrupa'nın en büyük 3 markası arasına girmek için düğmeye bastı. Yurtdışındaki 100'üncü mağazasını Bosna Hersek'in Mostar şehrinde açan şirket, 9 yılda 900 mağaza daha açacak. Kalabalık bir iş ve basın grubuyla Bosna Hersek'te şirketin hedeflerini anlatan LC Waikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük, "2014'ü 2.8 milyar dolar ciro, 120 uluslararası 400 de yurtiçi mağazasıyla kapatmayı planlıyoruz" dedi. Toplam çalışan sayısının 22 bin 500'e çıkacağını aktaran Küçük, 2023'te...