mapıc fuarı 2013 Haberi
Her yıl düzenlenen dünyanın en büyük uluslararası gayrimenkul ve perakende fuarı Mapic, bu yıl da 13-15 Kasım tarihlerinde Fransa'nın Cannes kentinde ziyaretçilerini ağırladı. POSTA Gazetesi'nin de sponsorları arasında bulunduğu fuarda Türkiye yoğun lobi faaliyeti gerçekleştirdi. Sektör temsilcileri fuarın son gününde düzenledikleri üç oturumla Türkiye'nin gelişimini ve yatırım potansiyelini yabancı perakendecilerle paylaştı.
Herkes görüşmek istiyor
İki günlük fuar izlenimini paylaşan Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) ve Ramsey îcra Kurulu Başkanı Hüseyin Doğan, Türk firmalarla görüşmek isteyen yabancı sayısmm oldukça fazla olduğunun altını çizdi. Mapic'in Türkiye perakende sektörü açısmdan çok önemli bir organizasyon olduğunu belirten Hüseyin Doğan, "Markalarımızın yurtdışında genişleme stratejisi var. Bu fuar global buluşma fırsatı yaratıyor" diye konuştu.
Türkiye'nin gelişimi etkiliyor
Türkiye'nin yakaladığı performans ve markalarıyla ilgi çeken bir konumda bulunduğunu belirten Doğan, "Burada...