14 / 11 / 2024

marka değeri

marka değeri

Marka değeri ve müşteri deneyiminin bir sözleşme ile bir başka firmaya kiralanması olarak tanımlanan franchising sistemi, yapılan yanlış uygulama ve denetlemeler nedeniyle kurum ve marka algısına zarar verebiliyor.

Türkiye'nin marka değeri 200 milyar dolar artarak 688 milyar dolar oldu!

Brand Finance tarafından hazırlanan "Nation Brand Index - En Değerli Ülke Markaları" araştırması sonuçlarına göre, Türkiye 1 yılda marka değerini en fazla artıran 4 ülkeden biri oldu...

Hyundai açıkladı! Hyundai Motor Company marka değeri yüzde 18 artış gösterdi...

Hyundai Motor Company, dünyanın en saygın marka araştırma kuruluşu Interbrand’e değerini yüzde 18 yükselterek tüm dikkatleri üzerine çekti. Hyundai'nin değerini 13 senedir art arda yükselterek 20,4 milyar dolara çıktığı açıklandı. İşte haberin ayrıntıları...

Türkiye'nin en değerli markaları tek tek listelendi! Zirve, 2 milyar dolar marka değeri ile THY'de!

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın araştırmasına göre, Türkiye'nin en değerli markaları belli oldu. Bu kapsamda Zirve 2 milyar dolar marka değeri ile THY'de oldu. İşte detaylar...

Ordu Boztepe'nin marka değeri artacak!

Ordu’nun en önemli turizm ve cazibe merkezleri arasında yer alan Boztepe'nin marka değeri yapılan yatırımlarla artacak.

Trabzon'un marka değeri yeni yatırımlarla artacak!

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, hayata geçirdikleri yatırımlarla kentin marka değerinin artacağını söyledi.

franchising sistemi marka değerini artırıyor!

Marka değeri ve müşteri deneyiminin bir sözleşme ile bir başka firmaya kiralanması olarak tanımlanan franchising sistemi, yapılan yanlış uygulama ve denetlemeler nedeniyle kurum ve marka algısına zarar verebiliyor.

Hasan Özgür Girişken: Kentlerin değeri vardır!

Mimarlar odası başkanı Girişken kent gündemine ilişkin konuları değerlendirdi. Girişken, "Kentler marka değildir, marka ticari ürünlerine aittir. Kentlerin değeri vardır" dedi.

Kütahya çinisinin bilinirliğini ve marka değeri arttırılacak!

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Çevre ve Avrupa Birliği Komisyonu üyesi ve AK Parti Kütahya Milletvekili Şükrü Nazlı, Kütahya çinisinin bilinirliğini ve marka değerini daha arttırmak için çalışma başlattıklarını ifade etti.

Türkiye'de satışa çıkarılan otellerin toplam değeri 8.7 milyar!

Çanakkale'den Muğla'ya kadar sahil şeridinde satılığa çıkarılan tesislerin toplam değeri 8,7 milyar lirayı buluyor. En çok satılık otel Muğla'da bulunuyor.

Bursa Yıldırım'ın marka değeri dönüşümle artacak!

Bursa Yıldırım’da 22 alan kentsel dönüşüm bölgesi ilan edildi. Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Yıldırımı yıkıp yeniden inşa ederek, marka değerini arttıracağız” dedi.

Tapuda satış piyasa değeri üzerinde olmalı!

Konut piyasasını değerlendiren Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, tapuda satışın piyasa değeri üzerinden olması gerektiğini belirterek emlakta vergi artışının sinyalini verdi.

Vadişehir Başakşehir'de yüzde 60 satış yapıldı!

Vadişehir projesiyle bölgeye marka değeri kazandırdıklarını belirten Vadişehir Yönetim Kurulu Başkanı Yüksel Akgül 10 yıllık üretim projeksiyonlarında yer alan yeni etaplarla birlikte projenin bölgeye damga vuracak konut sayılarına ulaşacağını kaydetti.

İnşaat sektörü ülkemizin marka değerlerini ihraç ediyor!

Yabancıya konut satışının 2016'da 10 milyar dolara ulaşması öngörülürken; Uğur Dumankaya, ". İnşaat sektörü olarak ülkemiz üzerinde ortaya koyduğumuz değeri ve marka değerini ihraç ediyoruz.” dedi.

Kooperatif tapu harcında esas alınacak vergi değeri!

Kooperatif tarafından yapılan binaların üyelere teslimi sırasında ödenecek tapu harcının nasıl yapılması gerektiği Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından açıklanıyor. İşte kooperatif tapu harcında esas alınacak vergi değeri..

marka değeri Haberi

marka değeri

Şirketler, yayılma ve bilinirliğini artırma arzusuyla franchising sistemini kurumlarına entegre ediyor. Marka değeri ve müşteri deneyiminin bir sözleşme ile bir başka firmaya kiralanması olarak tanımlanan franchising sistemi, yapılan yanlış uygulama ve denetlemeler nedeniyle kurum ve marka algısına zarar verebiliyor. 


Franchise ve marka değerleme konularında danışmanlık hizmeti veren Destek Group Genel Müdürü Emre Vural’a göre, franchise sisteminin getirileri kadar götürüsü de olabiliyor. Vural, franchise sisteminin marka değerini koruyarak ilerlemesi gerektiğine vurgu yaparak sözlerine şöyle devam ediyor:


“Şube altyapısını geliştirerek müşteriye dokunabilmek, firmaların müşteri odaklı yaklaşımı benimsediğinin en önemli göstergesi. Fakat franchise, yalnızca şube açma yetkisi vermek değil, marka değerini ve müşteri deneyimini de teslim etmek anlamına geliyor. Dolayısıyla dikkat edilmesi gereken bir takım hususlar söz konusu. Franchising modeline geçmeden önce uzman desteği...