22 / 11 / 2024
fuzul

Marmaray hatları

Marmaray hatları

Türkiye’nin önemli yatırımlarından biri olan Marmaray hizmet verdiği iki yılda 90 milyonu aşkın yolcu kapasitesine ulaşarak Türkiye’nin nüfusundan daha fazla yolcu taşıdı.

Halkalı-Gebze Marmaray Hattı nereden geçecek?

63 kilometre uzunluğundaki Gebze-Haydarpaşa ve Sirkeci-Halkalı Banliyö Hatları ile 13,60 kilometre uzunluğundaki Marmaray’ın birleştirilmesiyle oluşan Halkalı-Gebze Marmaray Hattı nereden geçecek?

Marmaray'ın banliyö hatları 2 yıl içinde tamamlanacak!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, ''Marmaray'dan beklentimiz çok daha yüksek. Banliyö hatlarını bitirip bağladığımızda Marmaray şu andakinin birkaç misli yolcu taşıyacak'' dedi.

Marmaray banliyö hatlarında son durum!

İki yıl önce Marmaray’a entegrasyon için kapatılan banliyö hatlarının akıbetini Ulaştırma Bakanlığı’ndan Altyapı Yatırımları Genel Müdürü Fatih Turan açıkladı. Yeni takvime göre hattın tamamının bitiş tarihi 2017’nin ikinci yarısı...

Marmaray banliyö hatlarına ek süre!

Marmaray Projesi kapsamında banliyö hatlarının iyileştirilmesi çalışmasında Ulaştırma Bakanlığı ile İspanyol OHL- Dimetronic firmaları arasında görüşmelerin sona erdiği öğrenildi.

1999 yılında Marmaray için kredi bulunmuş!

1999 yılında Boğaz'a yapılması düşünülen Marmaray Projesi için Japonlar 1.2 milyar dolar (386 trilyon 400 milyar lira) kredi verecekmiş. Banliyö hatları ile istasyonların yapımı için de 1.1 milyar dolarlık kredi alınacakmış.

Marmaray, Şehir Hatları İşletmesi'ni zarara uğrattı!

İBB bünyesindeki Şehir Hatları İşletmesi, 2014 yılında 28 milyon TL zarar etti. Zarara gerekçe olarak Marmaray’ın açılması gösterildi. Şirket zarara karşı şehrin en uç noktalarına kadar ulaşabilmek amacıyla filosuna yeni nesil 10 küçük gemi ekleyecek.

Marmaray banliyö hatları neden durdu?

MARMARAY Projesi kapsamında Sirkeci-Halkalı, Gebze-Haydarpasa banliyö hatlarının iyileştirilmesi çalışmalarının durdurulmasının nedeni ne?

Marmaray projesi ne zaman tamamlanacak?

Marmaray Gebze Halkalı banliyö hattı projesi ne zaman açılacak? Ulaştırma Bakanlığı Marmaray projesi ne zaman tamamlanacak sorusuna ne cevap veriyor? Marmaray Gebze Halkalı Gebze banliyö hatlarının iyileştirilmesi projesinde (CR3) son durum ne?

Marmaray banliyö hatları ne durumda?

Marmaray projesinin banliyö hatlarını kapsayan CR3 çalışması kapsamında yapılan çalışmalar fotoğraflandı. Marmaray Gebze-Halkalı Banliyö Hattı boyunca süren çalışmalar ne durumda? İşte 11 fotoğrafla Marmaray banliyö hatlarının son durumu...

Marmaray Küçükçekmece'ye ne zaman gelecek?

Marmaray banliyö hattı ne zaman bitecek? Marmaray CR3 banliyö hatlarının iyileştirilmesi projesi ne zaman bitirilecek? Marmaray, Küçükçekmece'le ne zaman geliyor? Marmaray, Halkalı'ya ne zaman gelecek? İşte cevaplar...

Marmaray banliyö hatlarının iyileştirilmesi için soru önergesi verildi!

CHP Genel Başkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu, Gebze-Haydarpaşa, Sirkeci-Halkalı banliyö hatlarının iyileştirilmesi işindeki iddiaları Meclis gündemine taşıdı. Sezgin Tanrıkulu konu ile ilgili soru önergesi verdi...

Marmaray'da hedef 365 milyon yolcu!

Banliyö hatlarının iyileştirilmesi projesinin 2015 yılı içerisinde tamamlanması öngörülüyor. Gebze-Halkalı arasındaki banliyö sisteminin metro standardına yükseltilmesinden sonra Marmaray'da hedef, günde 1 milyon yolcu olarak belirlendi

Marmaray’ın 2. etabında işler maliyet artışı sebebiyle durdu!

İstanbul Sirkeci-Halkalı, Gebze-Haydarpaşa banliyö hatlarının iyileştirilmesini ve Marmaray’a bağlanmasını öngören projede çalışmalar, maliyet artışı gerekçesiyle durma noktasına geldi. Daha önce aynı sebeple ihaleyi İspanyol OHL firması almıştı.

Marmaray hatları Haberi

Marmaray hatları

Türkiye’nin önemli yatırımlarından biri olan Marmaray hizmet verdiği iki yılda 90 milyonu aşkın yolcu kapasitesine ulaşarak Türkiye’nin nüfusundan daha fazla yolcu taşıdı. TCDD 5 vagonlu olarak hizmet veren Marmaray’ın 10 vagona çıkartılacağı, süre aralığının 5 dakikadan 2 dakikaya düşürüleceği müjdesini verdi.


Yüz yıllık rüya Marmaray 2013 yılında açıldığından bu yana İstanbullulara büyük kolaylık sağladı. Araçlı tüp geçit olan Avrasya Tüneli'nin de hizmete girmesiyle, deniz altından sağlanacak ulaşımla İstanbul trafiğinin büyük ölçüde rahatlaması hedefleniyor. İki kıta arasında yolculuk süresini 4 dakikaya indiren Marmaray, yolculardan büyük ilgi görüyor. TCDD'nin verilerine göre yaklaşık 2 yıldır hizmet veren Marmaray 90 milyonu aşkın yolcu taşıdı.



KITALARARASI YOLCULUKTA İLK TERCİH

29 Ekim 2013'te açılan Mamaray; Ayrılıkçeşme, Üsküdar, Sirkeci, Yenikapı ve Kazlıçeşme olmak üzere toplam 5 durakta hizmet veriyor....