MediaMarkt 2018 yatırımları Haberi
MediaMarkt'ın Türkiye'de yürüttüğü çalışmalar ve gelecek dönem hedefleri Yenal Gökyıldırım'ın katıldığı toplantıda konuşuldu.
Elektronik perakende sektöründe, Türkiye'de 2017 yılında 54 milyar liralık pazar büyüklüğüne ulaşıldığını söyleyen Gökyıldırım, grubun global ölçekte Türkiye'ye önem verdiğini belirtti.
Gökyıldırım, Türkiye'nin önümüzdeki dönemde de devam edeceği büyümesiyle çok daha önemli bir pazar olacağını belirterek, şunları kaydetti:
"Türkiye 2020'lere gittiğimizde grubumuz için Avrupa'nın en büyük pazarlarından biri olacak. Türkiye, 2018 yılında 20'nin üzerindeki mağaza yatırımı ile MediaMarkt'ın faaliyet gösterdiği ülkeler arasında çok daha fazla yatırım payı alıyor. Buradaki faaliyetlerimizi büyütmek için de uğraşıyoruz. Geçtiğimiz 30 ay boyunca Türkiye'nin hem en istikrarlı hem de en hızlı büyüyen perakendecisi olmayı başardık. Yine geçtiğimiz 30 ay ciromuzu iki katına çıkardık. Online'da yüzde 30 büyüyerek, hem online tarafı hem de toplu tarafı...