MOL magaza Haberi
üretimin nükleer güçten daha büyük bir silah olduğunu iddia ederek, üretimini kaybeden hiçbir ülkenin markalaşma sürecini devam ettiremeyeceğini, Türk firmalarının üretimi kaybetmesi halinde global markalar için "balık yemi" olma dışında hiçbir şey ifade etmeyeceğini söyledi.
Fason üretimle bir noktaya gidilemeyeceğini gördüklerini ifade eden Özdemir, "Muhakkak direksiyonun başına geçmemiz lazım. Bu, satış alanlarını kendi elinde bulundurmak demektir. MOL, artık kendimizin direksiyona geçmemiz
gerektiği inancıyla Türkiye'de örnek bir proje hareketidir" diye konuştu.
Bir markanın en büyük gücünün sunumu olduğunu ve sloganlarını "Sunuma giden yolunuz TEM Otoyolu gibi olsun" şeklinde belirlediklerini bildiren
Özdemir, önümüzdeki 5 yılın butikçiliğin ve toptancılığın sonu olacağını, Türkiye'de belki MOL gibi birkaç projenin daha ortaya çıkacağını kaydetti.
Türkiye'de...