Monte Bianco Coffee CEOsu Zeynel Akyol Haberi
Ekonomist Dergisi'nden Burcu Tuvay'ın haberine göre; Türkiye'de yılda yüzde 70 büyüme gösteren kahve sektörüne girişimci ilgisi yüksek. Bu doğrultuda pazardaki marka sayısı da artış gösteriyor.
Artan bu rekabeti çekici kılan unsur ise sektöre büyüme hedefiyle giren yerli kahve markaları. Adını Alpler'in ve Avrupa'nın en yüksek dağından alan Monte Bianco Coffee de kahve sektörüne giriş yapan yüzde 100 yerli bir marka. Monte Bianco Coffee, Brezilya, Kolombiya, Kenya ve Guetamala'dan gelen kahve çekirdeklerini harmanladığı özel reçeteleri, kendine özgü kavurma tekniği, özel termos sistemli kağıt bardakları ile self-servis hizmet verecek. Monte Bianco Coffee, franchising vererek büyümeyi hedefliyor.
Kavacık, Acıbadem, Selimpaşa ve İzmir'de üçü franchise toplam dört şube ile faaliyet gösterdiklerini söyleyen Monte Bianco CEO'su Zeynel Akyol, 2019 yılında 15 şube açma hedefleri bulunduğunu belirtiyor....