Namet yatırımları Haberi
Türkiye’de şarküteri pazarının yıllık büyüme hızının yüzde 5-6 aralığında olduğunu ifade eden Namet Yönetim Kurulu Başkanı Tarık Kayar, büyümenin ise ağırlık olarak düşük gramajlı ambalajlı ürünlerden geldiğini söyledi. Kayar, “Dilimli ürün pazarı ilk girdiğimizde yüzde 10’lardaydı, şu anda yüzde 50’lere geldi” diye konuştu.
1950 yılında Kayarlar Et şirketi ile ticari faaliyetlerine başlayan ve amiral gemileri Namet markasıyla tanınan şirket, 2015 yılında yaklaşık 1 milyar 186 milyon TL’lik ciroya ulaştı. İstanbul Sanayi Odası (İSO) tarafından yapılan “Türkiye’nin en büyük 500 sanayi kuruluşu” listesinde 71’inci sırada yer aldıklarını ve ilk 100’de bulunan tek kırmızı et firması olduklarını ifade eden Namet Yönetim Kurulu Başkanı Tarık Kayar, Namet ve Maret markaları ile tüketicilere taze et ürünleri, şarküteri ürünleri, dondurulmuş ürünler ve ileri işlenmiş ürünler...