Nef yurtdışı planları Haberi
Sektörün en hızlı ve en çok satış yapan lider gayrimenkul markası Nef, önümüzdeki dönemde yurtdışında benzer bir hikaye yazmaya hazırlanıyor. Bu stratejiyi ABD’de, Türk ve uluslararası iş dünyası ile paylaşan Nef İcra Kurulu Üyesi Hakan Koçer, Nef’in 10’uncu yılında dünyanın 10 büyük metropolünde yer almayı hedeflediklerini belirtti.
2010 yılında kurulan ve 4. yılında sektörün en hızlı ve en çok satış yapan gayrimenkul markası konumuna gelen Nef, 2020 yılında dünyada 10 metropolde Nef bayrağını dalgalandırmayı hedefliyor. Cumhuriyet tarihinde bir ilke imza atarak, reel sektörde 5 yılda milyar TL ciroya ulaşan ilk şirket olan Nef’in bu başarısı yabancı yatırımcılardan da büyük ilgi görüyor. Bugüne kadar tamamı İstanbul’da 25 proje hayata geçiren şirket, yurtdışındaki ilk projesini ise New York’ta hayata geçiriyor.
Nef’in yurtdışı stratejilerini...