online araştırma şirketi DORinsight Haberi
DORinsight 2012 yılının en beğenilen markalarını, reklamlarını, TV kanallarını, belirledi. 6-12 Aralık 2012 tarihleri arasında online olarak yapılan araştırma 75 ilden % 50' si kadın , % 50' si erkek 1639 tüketicinin katılımı ile gerçekleştirildi.
En başarılı bulunan inşaat firması Ağaoğlu
Tüketicilere göre bu yılın en başarılı inşaat firması % 35 ile Ağaoğlu. Bunu %15 ile Sinpaş GYO , %14 ile TOKİ ve % 5 ile Dumankaya İnşaat takip ediyor. Bu yıl inşaat sektöründe yapılan agresif reklamların ve sponsorlukların firmaların başarılı bulunmasına ve algısına da etki ettiği bu bulgu ile dikkat çekmekte. Ağaoğlu’ nu en başarılı bulanlar ağırlıklı olarak 35-44 yaş arası grup, Sinpaş GYO ise kadınlar ve 25-34 yaş arası kesim tarafından daha çok başarılı bulunuyor. En akılda kalan ve...