Roman mağazaları Haberi
Ekonomist'ten Özlem Bay Yılmaz'ın haberine göre, Roman markasının temelleri, 1980 yılında Turgut Toplusoy tarafından atıldı. 1990 sonrası da mağazacılıkta gelişmeye önem verilerek Türkiye'nin önemli alışveriş merkezlerinde, müşterilerin rahat ve konforlu alışveriş yapabilmeleri için özel tasarlanmış konsept Roman mağazaları açıldı. Şirket bugün yurtiçinde 50'nin, yurtdışında ise 15'in üzerindeki mağazalarına ek olarak corner shop ve bayilikleri ile birlikte toplamda 100'ün üzerinde satış noktası ile tüketicilerle buluşuyor. Roman'ın kreatif direktörlüğünü yürüten Suzan Toplusoy, büyüme planlarından kadın istihdamına katkılarına kadar birçok sorumuzu yanıtladı...
2017 yılını nasıl geçirdiniz?
Yılın ilk yarısına nazaran son yarısı çok daha verimli, hedeflediğimiz büyümeyi yakaladığımız bir yıl oldu. Ciro bazında yüzde 12'lik bir büyüme elde ettik.
Bu yıl için ne kadarlık bir büyüme bekliyorsunuz?
2018 yılında yüzde 35 büyüme hedefimiz var....