26 / 11 / 2024

Rönesans Gayrimenkul Yatırım AVM Kronoloji

Rönesans Gayrimenkul Yatırım AVM Kronoloji

Rönesans Gayrimenkul Yatırım, Fütürist Ryan Shaw’ı perakende sektörünün önde gelen oyuncuları ile buluşturdu. Shaw, önümüzdeki dönemde AVM’lerin, müşterinin ihtiyaçlarını gözünden anlayacak teknolojiyi hayata geçireceğini söyledi.

Rönesans Gayrimenkul'den 2024'ün ilk yarısında 5,2 milyonluk net kar!

Rönesans Gayrimenkul Yatırım A.Ş. 2024 yılının ilk altı ayında başarılı performansını devam ettirerek 5,274 milyon TL net kar elde etti. 

Rönesans Gayrimenkul Yatırım artık borsada: Halka arza 2,6 kat talep geldi!

Rönesans Gayrimenkul Yatırım, bugün gerçekleştirilen törenden sonra Borsa İstanbul'da işlem görmeye başladı. Şirketin halka arzına 2,6 kat talep geldi. İşte ayrıntılar...

Rönesans Gayrimenkul Yatırım halka arz ne zaman? Rönesans GYO kaç lot verecek?

Rönesans Gayrimenkul Yatırım A.Ş. halka arz oluyor. Yapılan açıklamada halka arz büyüklüğü 4,5 milyar Türk Lirası olarak açıklanan halka arzda toplamda 33.357,450 lot dağıtımı yapılacağı kaydedildi. Rönesans Gayrimenkul Yatırım talep toplama tarihleri ne zaman?

Rönesans Gayrimenkul Yatırım halka açılıyor! 17, 18 ve 19 Nisan’da talep toplayacak!

Türkiye’nin adet ve brüt kiralanabilir alan bazında en büyük AVM yatırımcısı Rönesans Gayrimenkul Yatırım halka açılıyor. 

Rönesans Gayrimenkul Yatırım halka arz oluyor

SPK, Rönesans Gayrimenkul Yatırım'ın ilk halka arzını onayladığını açıkladı. Buan göre, 1 Türk Lirası nominal değerli paylar 135 Türk Lirası sabit fiyat üzerinden satışa sunulacağı kaydedildi.

Rönesans Gayrimenkul Yatırım'a Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası'ndan 30 milyon euroluk kredi!

Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD), Rönesans Gayrimenkul Yatırım A.Ş.'nin  yüzde 100 iştiraki olan MEL3 Gayrimenkul Geliştirme Yatırım İnşaat ve Ticaret A.Ş. lehine 30 milyon euroya kadar uzun vadeli kıdemli teminatlı kredi sağlayacak.

Rönesans Gayrimenkul, 1,5 milyar Euro’luk AVM yatırımı yapacak!

Perakende sektöründe son birkaç yıldır yaşanan sıkıntılara rağmen yatırımlarına hız kesmeden devam eden Rönesans Holding, 2020 yılına kadar 1,5 milyar Euro’luk AVM yatırımı yapacak.

Rönesans'tan Hilltown AVM'ye 250 milyon avroluk yatırım!

Rönesans Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Murat Özgümüş, Hilltown alışveriş merkezine 250 milyon avroluk yatırım yaptıklarını açıkladı. 27 Ekim Cuma günü kapılarını açacak AVM İstanbul Küçükyalı'da inşa edildi. 

Rönesans Gayrimenkul 3.4 milyon TL'lik kupon ödemesi yaptı!

Rönesans Gayrimenkul Yatırım tarafından ihraç edilen 100 milyon TL nominal değerli tahvilin 3 milyon 460 bin TL tutarındaki 9.kupon ödemesi yapıldı.

Rönesans Gayrimenkul 2017'de de verimliliğe odaklanıyor!

Rönesans Gayrimenkul Yatırım Genel Müdürü Şimşek: "Gereksiz büyüklükte AVM’ler yapmıyoruz. Perakendeciler de bu noktada bizi destekliyor. Eskiden her perakendeci büyük mağazalarda yer almak isterdi. Şimdi ise uygun büyüklükte olmasını yeterli görüyor" dedi.

Rönesans Gayrimenkul 2017'de verimliliğe odaklandı!

7 farklı ilde hayata geçirdiği 8 alışveriş merkezinde 1150’den fazla perakendeciye ev sahipliği yapan Rönesans Gayrimenkul Yatırım Türkiye’de perakende sektörüyle AVM yatırımcılarının beraber hareket ettiği sürece birbirini büyüteceğine inanıyor

Rönesans Gayrimenkul 1,2 milyar euroluk yatırım yapacak!

Türkiye’de sekiz AVM’si bulunan Rönesans Gayrimenkul Yatırım, İzmir, Antalya ve Bursa’daki beş proje için üç yılda 1,2 milyar euro değerinde yatırım gerçekleştirecek.

Rönesans Gayrimenkul 7. kupon ödeme faizini açıkladı!

Rönesans Gayrimenkul Yatırım Anonim Şirketi 23 Kasım 2016 tarihinde gerçekleştirecekleri 100 milyon TL'lik 7. kupon ödeme faizini açıkladı.

Rönesans Gayrimenkul Yatırım AVM Kronoloji Haberi

Rönesans Gayrimenkul Yatırım AVM Kronoloji


Türkiye’nin 7 bölgesinde 9 alışveriş merkezi olan Rönesans Gayrimenkul Yatırım, “Perakende Buluşmaları 2016” adı altında sektörün önde gelen perakende devlerini bir araya getirdi. Konsept danışmanı, fütürist, AVM uzmanı olarak tanınan Ryan Shaw’un sunumu ve yaklaşık 450 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen buluşmada, geleceğin AVM’leri masaya yatırıldı. Konuşulan konular arasında, müşteri AVM’ye girdiğinde neye ihtiyacı olduğunu anlamayı sağlayan “Göz Tarama Sistemi” en dikkat çekici konu oldu.

Z kuşağının hayata atılmasıyla yakın gelecekte markaların hedef kitlesinde yaşanan değişimin online ve offline hayatı birbirine bağlayacağını söyleyen Ryan Shaw, “Ortadoğu’da Z kuşağı, nüfusun yüzde 40’ını oluşturuyor. Bu nesil orjinalliğin peşinde ve her şeyin yaratıcı olmasını istiyor. Bu yüzden de yeni kuşak, çok fonksiyonlu yapılar, yani şehir içinde farklı bir şehir olarak konumlanan, her ihtiyacın aynı noktadan...