09 / 01 / 2025

Sabiha Gökçenin ceosu kimdir

Sabiha Gökçenin ceosu kimdir

3'üncü havalimanı için geç bile kalındığını belirten Sabiha Gökçen'in CEO' su Gökhan Buğday, " Bu yatırım Atatürk Havalimanı'nı büyütmekten daha çevreci bir çözüm " dedi...

Sabiha Gökçen ile 3. Havalimanı arası 45 dakika olacak!

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli kapsamında yapılacak metro hattında kurulacak makas sistemiyle Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan kalkan bir tren, kesintisiz bir şekilde 3. Havalimanı’na ulaşabilecek.

Sabiha Gökçen Havalimanı'na komşu konut projeleri!

Kurtköy, bölgede geliştirilen markalı konut projeleri ve lokasyon özelliği sayesinde ortalamanın üstünde bir değer kazanıyor. İşte Sabiha Gökçen Havalimanı'na komşu konut projeleri...

Altunizade-Sabiha Gökçen ve Söğütlüçeşme-İncirli metrosunu Bakanlık yapacak!

Altunizade-Sabiha Gökçen ve Söğütlüçeşme-İncirli metro hatları ve Sabiha Gökçen Havalimanı raylı sistem bağlantısı işini Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı üstlendi.

Sabiha Gökçen'in raylı sistem ve metrosunu Bakanlık yapacak!

Bugünkü Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanlığı kararnamesine göre, Sabiha Gökçen'e raylı sistem ve metroyu Bakanlık yapacak. 

Sabiha Gökçen Havalimanı'nın 2. pisti 2020'de devreye girecek!

Bu yılın ilk yarısını 2,9 milyar TL ciro ve rekor doluluk oranlarıyla geçiren Pegasus, ikinci yarıdan da umutlu. Pegasus CEO'su Mehmet Nane, "Sabiha Gökçen'de ikinci pist, yeni uçaklar ve yeni hatlar ile birlikte çift haneli büyüme bekliyoruz" diyor.

Sabiha Gökçen'in yeni terminal inşaatı 2019'da başlayacak!

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı CEO’su Ersel Göral, İSG'nin yatırımlarından ve hedeflerinden bahsetti. Göral, yeni terminal inşaatının 2019'da başlayacağını müjdeledi.

Sabiha Gökçen Havalimanı 2. pist çalışmaları devam ediyor!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Sabiha Gökçen Havalimanı 2. Pist ve Mütemmimleri işinin 1. etabının yüzde 95 seviyesine ulaştığını söyledi..

Sabiha Gökçen Havalimanı Yeni Terminal Binası açıldı!

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'nda 26 milyon avroluk yatırımla hayata geçirilen ve bugün açılışı gerçekleştirilen yeni iç hatlar terminal ek binası sayesinde havalimanının yıllık yolcu kapasitesi 41 milyona ulaşacak

Sabiha Gökçen Havalimanı metrosu ne zaman açılacak?

Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı-Kaynarca (Tavşantepe) Metro Hattı'nın 2018 yılı içerisinde hizmete açılması planlanıyor.

Sabiha Gökçen Havalimanı Yeni Terminal Binası açılıyor!

31 Temmuz’da yeni terminal binasını hizmete açacak olan Sabiha Gökçen Havalimanı’nın işletmecisi İSG’nin CEO’su Ersel Göral, “26 milyon euroluk yatırımla kapasitemiz 41 milyon yolcuya çıkacak. Bu yatırımla şehir havalimanı olacağız” diye konuştu.

Sabiha Gökçen Havalimanı'nda 2. pistin yüzde 28'i tamam!

Funda Ocak, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'nda devam eden ikinci pist inşaatının yüzde 28'inin tamamlandığını açıkladı. 

Sabiha Gökçen-Kaynarca Metro Hattı tamamlanıyor!

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal, "Havaalanı metrosu bitmek üzere. Sabiha Gökçen Havaalanına ulaşan metro, oradan da Sultanbeyli ile birleşmesi gerekiyor" dedi.

Sabiha Gökçen'de yeni pist ve terminal heyecanı!

Geçtiğimiz yıl 31,3 milyon yolcuya hizmet veren Sabiha Gökçen Havalimanı'nın yolcu kapasitesi, bu yıl 41 milyon, 2021’de ise 65 milyon yolcuya çıkacak.

Sabiha Gökçenin ceosu kimdir Haberi

Sabiha Gökçenin ceosu kimdir

3'üncü havalimanı için geç bile kalındığını belirten Sabiha Gökçen'in CEO'su Gökhan Buğday, "Bu yatırım Atatürk Havalimanı'nı büyütmekten daha çevreci bir çözüm" dedi.


 3'üncü Havalimanı İstanbul'u nasıl etkileyecek? 

İstanbul yeni havalimanı açıldıktan sonra uluslararası bir hub olacak. Şu anda da jeopolitik açıdan rakiplerine göre çok avantajlı durumda. Hem Doğu hem de Batı'da da bu konumda başka bir yer yok. Trafiğin Dubai'ye kayması söz konusu olamaz. Çünkü Çin'den çıkıp, Dubai'ye inip Avrupa'ya devam ederseniz yolu uzatırsınız. Aynı seyahati İstanbul'dan yaptığınız zaman hem süre hem de maliyet azalır. Bu da bilet fiyatları dahil her şeye yansır. Havayolu şirketleri de bunu tercih etmez. Frankfurt ve Heatrow coğrafi olarak sıkıntıda. Büyüme potansiyeli yok. 

 "Atatürk ve Sabiha Gökçen büyütülebilirdi, neden yapılıyor" diyenler var. 

Büyümeyi nasıl sağlayacaksınız? 70 milyonu ancak...