seranova Haberi
İhracatla büyüme stratejisi doğrultusunda her alanda atılım gerçekleştiren Seranova, 2013 yılında üretiminin yüzde 50'sini ihracata yönelik gerçekleştirecek. Seranova'nın hedef olarak belirlediği pazarların başında Ortadoğu, Kuzey Amerika ve Afrika yer alıyor.
Türkiye'nin önde gelen seramik kuruluşları arasında yer alan Seranova, 2013 yılında yeniden yapılanma sürecini tamamlayarak büyük bir atılım gerçekleştirdi. Kurumsal açıdan yenilenen ve satış sonrası hizmet anlayışında fark yaratarak hizmet kalitesini daha da yükselten Seranova, üretiminin yüzde 35'ini ihracata yönelik gerçekleştirirken, ihracata yönelik büyüme stratejisi doğrultusunda 2013 yılında bu oranı yüzde 50 hedefine çıkardı.
Üç kıtaya ihracat çıkarması
Türkiye'nin ekonomik gelişmesinde lokomotif rol oynayan seramik sektörünün büyük bir atılım içinde bulunduğunu ifade eden UMPAŞ Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Hilmi ALPER, yakın zamanlara kadar sektörün yurtdışında tasarım aldığını, ancak bugün yurtdışına tasarım...