15 / 05 / 2024

Suat Sarı kim

Suat Sarı kim

Haliç-Kemerburgaz-Karadeniz Sahili Raylı Sistem Hattı projesini, 3 kilometrelik nostaljik hatta çeviren Kağıthane Belediyesi’nin başlattığı inşaat çalışması durdu.

İstanbul'un güçlendirilmesi için 104 yıla ve 465 milyar dolara ihtiyaç var!

İBB Meclisi İYİ Parti Grup Sözcüsü ve İBB Başkanı aday adayı Dr. Suat Sarı, İstanbul'da beklenen olası depreme değinerek, çarpıcı rakamlar paylaştı. Sarı, güçlendirme maliyetini ve süresini açıkladı. 

Olası büyük İstanbul depreminde binlerce kişi kurtarılmayı bekleyecek! Rakam açıklandı: 242 bin adet yapı yıkılacak!

Olası büyük İstanbul depremi ile ilgili son dakika açıklamaları gelmeye devam ediyor. İBB Meclisi'nin İYİ Partili üyesi Dr. Suat Sarı, 242 bin adet yapının yıkılacağına dikkat çekerek, deprem kurtarma ekipleri ile ilgili bir açıklamada bulundu. İşte detaylar...

Twitter Türkiye'de de altın tik dönemi başladı! Mavi, gri ve sarı tikleri kim alıyor? İşte yeni rozetlerin anlamı!

Elon Musk'ın satın alınmasının ardından Twitter'da "Altın Tik" dönemi başladı ve yapılan değişikliklerle gündeme geldi. Mavi, gri ve sarı tikleri kim alıyor? İşte yeni rozetlerin anlamı...

Suat Sarı'dan İstanbul Havalimanı Metrosu açıklaması!

İYİ Partili İBB Meclis Üyesi ve ulaşım uzmanı Dr. Suat Sarı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’nın İstanbul’da yeni havalimanı için inşa ettiği metro hatlarının yaklaşık 1.5 milyar dolarlık israfa neden olduğunu ileri sürdü. 

Suat Sarı'dan dikkat çeken Kanal İstanbul açıklaması!

İYİ Parti İBB Meclis Üyesi Trafik ve Ulaşım Komisyonu Üyesi Dr. Suat Sarı, Kanal İstanbul projesiyle ilgili dikkat çeken değerlendirmelerde bulundu.

İYİ Parti'den 1915 Çanakkale Köprüsü için hızlı tren önerisi! 

İYİ Parti Yerel Yönetimler Başkan Danışmanı Dr. Suat Sarı, 1915 Çanakkale Köprüsü için iptal edilen hızlı tren planının yeniden gündeme alınması için öneride bulundu. 

Haliçport Projesi İBB Meclisi'nde tartışmalara neden oldu!

Haliçport Projesi kapsamında Kasımpaşa’ya inşa edilecek olan 5 bin 773 araçlık otopark projesi İBB Meclisi'nde gerginlik yarattı. İYİ Partili Dr. Suat Sarı, söz konusu projenin israf olduğunu dile getirdi. 

İBB’nin Eyüp'teki 3 kez mühürlediği inşaat ile ilgili önerge reddedildi!

İYİ Partili İBB Meclis Üyesi Dr. Suat Sarı’nın Eyüp’te İBB’nin 3 kez mühürlediği dere yatağındaki inşaata ilişkin soru önergesi kabul edilmedi. AKP Grup Sözcüsü Faruk Gökkuş, bu konunun İBB’yi ilgilendirmediğini belirterek, “Burası şov yeri değildir. Meclisi boşuna meşgul etmeyin” dedi.

Zefs Proje Yönetim Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Zefs Proje Yönetim Danışmanlık Limited Şirketi bugün Ataşehir’de 10 bin TL sermaye bedeli ile Suat Sarıkurt tarafından kuruldu.

Metrobüs güzergahı için planlanan metroya bir an önce başlanmalı!

İBB Meclisi’nin İYİ Parti Grup Sözcüsü olan trafik ve ulaşım uzmanı Dr. Suat Sarı;" Metrobüs güzergahına planlanan metro hattına hemen başlanması gerek" dedi...

Kanal İstanbul’un gerçek maliyeti 45 milyar dolar mı?

İYİ Parti İBB Grup Sözcüsü Suat Sarı, Kanal İstanbul’un projesi hakkında, “Proje açıklanan rakamın 3.5 katı olacak ve 45 milyar dolara mal olacak.” dedi.

Kanal İstanbul inşaatı trafiği etkileyecek mi?

İstanbul'da 3. köprü ve yeni havaalanı yapımında, binlerce hafriyat kamyonu yollara çıkmış, pek çok kazaya karışmıştı. Yol Güvenliği Uzmanı Dr. Suat Sarı, "10 bin hafriyat kamyonu İstanbul trafiğinde terör estirecek" dedi...

Semra Özal’ın Sarıyer'deki köşkü satılmıyor!

8. Cumhurbaşkanı merhum Turgut Özal’ın eşi Semra Özal’ın Sarıyer'deki evini satıcağı iddialarına oğlu Ahmet Özal’dan itiraz geldi. Evin satışa çıkarılmadığını söyleyen Özal, ‘Bu dedikoduyu kim çıkarıyor?’ diye konuştu.

Suat Sarı kim Haberi

Suat Sarı kim

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB)'nin kamu kaynaklarının verimsiz kullanılmasına neden olacağı için iptal ettiği, Haliç-Kemerburgaz-Karadeniz Sahili Raylı Sistem Hattı projesini, 3 kilometrelik nostaljik hatta çeviren Kağıthane Belediyesi’nin başlattığı inşaat çalışması durdu.

Sözcü Gazetesi'nden Özlem Güvenli'nin haberine göre, İstanbul'un gündemine uzun süre meşgul eden ve Belgrad Ormanları'ndan geçeceği için tepki çeken Haliç-Kemerburgaz-Karadeniz Sahili Raylı Sistem Hattı projesi İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından 1 Şubat 2017'de ihale açılmıştı. Yapım maliyeti 463 milyon 207 bin TL olan hattın ihalesi 12 Haziran 2017 günü “kaynakların etkili, ekonomik ve verimli kullanılmaması sonucunu doğurabileceği…” gerekçesiyle iptal edilmişti. Dekovil hattının projesini çizmek için 392 bin lira harcanmıştı. Bin 500 ağacın kesilmesine neden olacak hat iptal edilince Kağıthane Belediyesi devreye girerek dekovil hattını, 3 kilometrelik nostaljik hatta dönüştürdü. Ancak 3...