Tapu devir süresi nedir Haberi
Tapu devir süresi!
Bir gayrimenkulün devir işlemleri, taşınmazın bağlı olduğu tapu dairesinde yapılıyor. Bu işlem için öncelikle tapu dairesinden randevu alınıyor.
Tapu randevusu ALO 181 nolu Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi aranarak alınabiliyor.Çağrı merkezi vatandaşlara 7/24 hizmet veriyor. Böylece günün her saati tapu işlemleri için randevu alınabiliyor.
Alınan randevu gün ve saatinde gerekli belgeler ile birlikte başvuru yapılıyor. Tapuda gerekli olan belgeler şu şekilde sıralanıyor. Peki, tapu devir süresi nedir?
1-Nüfus Cüzdanı ve Temsil Belgesi: Taşınmaz sahibi ile alıcısının veya yetkili temsilcilerinin nüfus cüzdanı ve temsil belgesi
2-Gerçek Kişilerde Fotoğraf: İşleme taraf olan kişilerden birer adet fotoğraf(vesikalık)
3-İcra Müdürlüğünün Satış Müzekkeresi (Cebri İcra Yolu ile Satılmış ise).
4-Mahkeme Müzekkeresi (Ortaklığın Giderilmesi Davası Yolu ile Satılmış ise).
5-Bina Vasıflı Taşınmazlarda Zorunlu Deprem...