Tapu ve Kadastro Teftiş Kurulu Yönetmeliği değişikliği Haberi
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliği değişikliği tam metni!
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliği, kurulun kuruluş, görev, çalışma usul ve esaslarını, müfettiş yardımcılarının yarışma ve yeterlik sınavlarının şekli ve uygulaması, müfettişlerin yetiştirilme, atanma, yükselme, görevlerini yerine getirme, yetkilerini kullanma ve teftiş edilenlerin yükümlülüklerini düzenliyor.
Yönetmelik kapsamında 12 Temmuz 2014 tarihinde 29058 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan yönetmelik ile değişiklik yapıldı. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliği değişikliği tam metni aşağıda yer alıyor.
YÖNETMELİK
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı (Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü)’ndan:
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TEFTİŞ KURULU YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK
MADDE 1 – 9/11/2012 tarihli ve 28462 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliğinin 9 uncu maddesinin birinci fıkrası aşağıdaki...