29 / 04 / 2024

türk parekende sektörü 2018

türk parekende sektörü 2018

ABD’den Çin’e, Rusya’dan Endonezya’ya kadar dünyanın pek çok noktasına yayılan Türk markaları yurtdışında hedef büyüttü.

Türk çimento sektörü üretimi 81,5 milyon tona ulaştı! 2024'te çimento sektörünü neler bekliyor?

Türk çimento sektörünün 2023 yılında üretiminin yüzde 10,5 artışla 81,5 milyon tona ulaştı. Peki 2024'te çimento sektörünü neler bekliyor?

Türk çimento sektörünün üretim kapasitesi 119 milyon tona ulaştı!

Türkiye Çimento Sanayicileri Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Yücelik, yaptığı açıklamada sektör olarak 2022 rakamlarıyla dünyanın 5. büyük, Avrupa'nın ise lider üreticisi olduklarını söyleyerek, "119 milyon tonluk üretim kapasitesiyle Türkiye ve dünyaya yeteriz." diye konuştu.

Sanayi sektörü ihracatı 9 ayda 140 milyar dolara ulaştı!

Türk sanayi sektörü, 139,3 milyar dolarla tüm zamanların en yüksek ocak-eylül ihracatını yaptı. 

Türk Çimento sektörünün ihracat hedefi 1,7 milyar dolar!

Çimentoda dünyanın en büyük ihracatçısı, Avrupa’da ise en büyük üreticisi olan Türkiye, sektörün en büyük buluşmalarından biri olan çimento endüstrisi konferansı INTERCEM’e ev sahipliği yaptı. Sektörün yıl sonu ihraç hedefinin 1,7 milyar dolar olduğu açıklandı.

Yabancı yatırımcıların adresi Türk gayrimenkul sektörü oldu!

Konut satışlarıyla ilgili önemli açıklamalar yapan Acce Luxury Homes Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Ali Dilber, "Yabancı yatırımcıların adresi Türk gayrimenkul sektörü oldu" dedi.

Türk çelik sektöründe ihracat ivmelendi!

Hızlı aksiyon alma kabiliyetiyle Türk çelik sektörü, Çin’in çekilmesiyle meydana gelen ihracat fırsatını en iyi şekilde değerlendirebildi ve Uzak Doğu ve Güneydoğu Asya pazarlarını tekrar kazandı.

Türk çelik sektörü hareketleniyor!

Türk çelik sektörü temsilcileri sektöre ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Çin’in çelik ürün ihracatında vergi yardımını bitirmesi, Türk çelik sektörünü nasıl etkileyecek?

Türk Çimento Sektörü Karbon Yol Haritası yıl sonunda açıklanacak!

Yeni teknoloji kullanımı ve dijitalleşme alanlarında öncülük etmeyi hedefleyen Türkçimento, 20-21 Nisan tarihleri arasında sektörün ilk sanal konferans ve fuarı olma özelliğine sahip olan “DIGITALCEM”i gerçekleştiriyor.

Türkçimento sektörün ilk sanal konferans ve fuarını gerçekleştiriyor!

Yeni teknoloji kullanımı ve dijitalleşme alanında öncülük etmeyi hedefleyen Türkçimento, 20-21 Nisan 2021 tarihleri arasında sektörün ilk sanal konferans ve fuarı “DIGITALCEM”i yapılıyor.

Türk yapı sektörü Afrika için Export Gateway to Africa fuarında buluşacak!

Türk yapı sektörü Afrika için bir araya geliyor. 2-4 Aralık 2021 tarihleri arasında CNR Expo İstanbul Fuar Merkezi'nde düzenlenecek olan Export Gateway to Africa Fuarı, birçok sektörde alım heyeti ve binlerce satın alımcıyı buluşturacak.

Türk çelik sektörü pazar çeşitliliğiyle yatırımcılara avantaj sağlıyor!

Türk çelik sektörü, gerek pazar çeşitliliği gerekse artan üretim talepleriyle yatırımcılarına avantajlar sağlıyor.

Türk çimento sektörü 2021 yılından umutlu!

Türk Çimento Başkan Yardımcısı Nihat Özdemir, 2020'nin hem Türkiye hem de dünya ekonomisi için zorlu geçtiğini dile getirerek "Tek hedefimiz çimento sektörü olarak en az hasarla bu dönemi atlatmak olmalı." dedi.

Türk yapı sektörü Afrika için buluşuyor!

Türk yapı sektörü Afrika için bir araya geliyor. 8-11 Nisan 2021 tarihleri arasında CNR Expo İstanbul Fuar Merkezi'nde düzenlenecek olan Export Gateway to Africa Fuarı, yapı sektöründe birçok fırsat yaratacak...

türk parekende sektörü 2018 Haberi

türk parekende sektörü 2018

Türk perakendecileri, yurtdışında daha çok franchising yoluyla büyümeyi tercih ediyor. Büyümeyi devam ettirmek, kâr marjlarını artırmak ve riski dağıtmak için yurtdışına odaklanan 64 Türk markası, 2018 sonuna kadar farklı ülkelerde bin 153 yeni mağaza açmayı hedefliyor.

Ekonomist Dergisi'nden Burcu Tuvay ve Ayşegül Sakarya Pehlivan'ın haberine göre; Türkiye’de son yıllarda en hızlı büyüme franchising alanında yaşanıyor. Pek çok perakendeci kendi mağazalarını açmaktan ziyade franchise vererek büyümeyi tercih ediyor. Öte yandan son dönemde Türk perakendecileri yurtdışında da büyüme atağına geçmiş durumda. Türk perakendicileri yurtdışında da daha çok franchise vererek yol alıyor.

Yaptığımız araştırmaya göre şirketlerin önemli bir kısmı yurtdışında master franchising vererek büyümeyi tercih ediyor. Ülkeyi tanıyan güçlü bir ortak büyüme sürecini hızlandıran önemli etkenlerden biri. Son birkaç yıldır yurtdışında atağa kalkan şirketlerin...