23 / 12 / 2024

Türkiye Demiryolu Makinaları Sanayi

Türkiye Demiryolu Makinaları Sanayi

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, ülkedeki mevcut 11 bin kilometre demiryolu ağının yüzde 85'inin tamamen yenilendiğini belirtti.

Musul ve Türkiye arasında demiryolu inşa edilecek!

Irak'ın kuzeyindeki Musul vilayetinden Türkiye sınırına kadar modern bir demiryolu yapılacağı bildirildi.

Bakü-Kars Demiryolu'yla Türkiye'den yurt dışına inşaat malzemesi taşınıyor!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, "Avrupa ile Orta Asya, Çin ve Orta Doğu aksını ekonomik, güvenli ve elverişli rota haline getiren Bakan Turhan, Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu Hattı vasıtasıyla Türkiye'den yurt dışına inşaat malzemesi, demir cevheri gibi ürünler taşınıyor." dedi.

Türkiye’deki demiryolu hat uzunluğu nedir?

TCDD'nin lojistik merkezlerine, limanlarına ve hattına ilişkin soru önergesi hazırlayan CHP Kocaeli Milletvekili Haydar Akar, Türkiye’deki demiryolu hat uzunluğunu sordu..

Türkiye ve Almanya arasında demiryolu projesi anlaşması!

Türkiye ve Almanya yeni bir projeye başlıyor. İki ülke arasında 35 milyar Euro'luk demiryolu projesi anlaşması yapıldı. 

Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu Hattı, Türkiye projesidir!

CHP İzmir Milletvekili Zekeriya Temizel, Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu Hattı için "İşte bu Türkiye projesidir" dedi.

Türkiye'nin en uzun demiryolu çift tüp geçidinde son durum!

Osmaniye'nin Bahçe ilçesiyle Gaziantep'in Nurdağı ilçesini birbirine bağlayacak, Türkiye'nin en uzun demiryolu çift tüp geçidi projesinde çalışmalar kesintisiz sürüyor.

Türkiye'nin en uzun demiryolu tüneli 2019'da tamamlanacak!

TCDD Adana 6. Bölge Müdür Yardımcısı Oğuz Saygılı, Osmaniye'nin Bahçe ile Gaziantep'in Nurdağı ilçelerini bağlayacak, her biri 10 bin 200 metre ile Türkiye'nin en uzun demiryolu çift tüp geçidini kapsayan projenin 2019 yılında tamamlanacağını söyledi.

Kızılırmak Projesi'nde derece alan mimarlara ödül verildi!

Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz ile Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Türkiye Demiryolu Makinaları Sanayi AŞ'yi (TÜDEMSAŞ) gezdi.

Türkiye'nin en uzun köprüsü Adana'da inşa edilecek!

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, Seyhan Nehri üzerinde 6 şeritli yol, çift hatlı demiryolu olacak şekilde Türkiye’nin en uzun köprüsünün temelini ise 30 Mart’ta atacaklarını açıkladı.

Türkiye'nin en uzun demiryolu tüneli inşaatında son durum!

Osmaniye'nin Bahçe ile Gaziantep'in Nurdağı ilçelerini bağlayacak ve 10 bin 200 metrelik uzunluğuyla Türkiye'nin en uzun demiryolu çift tüp geçidi olacak projede çalışmalar tünel kazma makinesi ile sürüyor.

Fransız şirketlerden Türkiye'ye altyapı ve demiryolu yatırımı!

Fransa Dış Ticaret Bakanı Mattihas Fekl, Türkiye ile Fransa’nın mevcut fırsatları değerlendirmesi gerektiğini belirterek Gümrük Birliği’nin modernleşmesiyle birlikte ilişkilerin daha üst seviye çıkarılabileceğini kaydetti.

Türkiye'nin en uzun demiryolu tünelinde inşaat devam ediyor!

Osmaniye'nin Bahçe ve Gaziantep'in Nurdağı ilçelerini bağlayacak ve 10 bin 200 metrelik uzunluğu ile Türkiye'nin en uzun demiryolu çift tüp geçidi olması öngörülen projede bin 200 metrelik ilerleme sağlandı.

Çin-Türkiye demiryolu projesinin ön anlaşması Kasım'da!

AK Parti İzmir milletvekili adayı Yıldırım,' Türkiye bir lojistik üs olacaksa, liman ve demiryolu projelerini ve doğu-batı kuzey-güney koridorlarını mutlaka tamamlamalı' dedi.

Türkiye Demiryolu Makinaları Sanayi Haberi

Türkiye Demiryolu Makinaları Sanayi

Türkiye Demiryolu Makinaları Sanayi AŞ'den (TÜDEMSAŞ) yapılan yazılı açıklamaya göre, Yıldırım, hafta sonu kurumu ziyaretinde, 76 yaşına giren TÜDEMSAŞ'ın her türlü teknolojik gelişmeye sahip olduğunu belirtti.


İstikrarın olmadığı ve koalisyon dönemlerinde bu fabrikalara gerekli yatırımların yapılamadığını vurgulayan Yıldırım, demiryollarının ihtiyacı olan vagonların temin edilemediğini aktardı.


AK Parti'nin iktidara gelmesiyle demiryollarının milli mesele olarak ele aldığını ifade eden Yıldırım, şunları kaydetti:


"Demiryolları bu ülkenin yükünü taşıması gerekirken ülke demiryollarının yükünü taşımak zorunda kaldı. 2003 yılında göreve geldiğimizde, o dönemde Başbakanımız, şimdiki Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, demiryollarını milli mesele olarak ele aldı. Bir yandan mevcut demiryolları hatlarıyla ilgilenirken, diğer yandan hızlı treninin ülkemize getirilmesi ve 40 yıllık rüyanın gerçeğe dönüşmesini de bizden istemişti. Bugün artık hızlı trenimiz var, demiryollarında da mevcut 11 bin...