Türkiye tv satışları Haberi
Dünya Kupası, başta televizyonlar olmak üzere tüketici elektroniği pazarını da canlandırdı. Türkiye'de televizyon pazarında, mayıs ve haziran aylarında 1.5 milyonun üzerinde satış gerçekleşti. Pazar, yılın ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 4'e yakın büyüdü.
GFK Türkiye'nin araştırmasına göre, Türkiye'de futbola olan büyük ilgi tüketici elektroniği pazarına yaradı. Yıla küçülerek başlayan ve ilk çeyreği yüzde 6 küçülme ile kapatan televizyon pazarı, Dünya Kupası dolayısıyla mayıs ve haziran aylarında çift haneli büyüme yakaladı. Pazarda, söz konusu 2 ayda 1.5 milyonun üzerinde satış gerçekleşti. Televizyon pazarında yılın ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 4'e yakın büyüme görüldü.
Dünya Kupası'nın Türkiye pazarına yaklaşık 130 milyon liralık ek satış getirdiği tahmin edildi.
Ekran boyutları daha da büyüdü
Araştırmaya göre, yılın ilk yarısında ekran...