Türkler mobilyalarını kaç yılda bir yeniliyor Haberi
Nielsen tarafından MOSDER için gerçekleştirilen araştırma sonucuna göre mobilya tüketicisi öncelikli olarak kalite ve dayanıklılığı tercih ediyor, mobilyalarını 9 yılda bir değiştiriyor.
Türkiye Mobilya Sanayicileri Demeği MOSDER, Nielsen Araştırma ile birlikte markalı mobilya tüketicilerinin profili, ürün kullanım ve salın alma davranışları, mobilya markalarının bilinirliği ile tüketici nezdindeki imajlarını belirlemeye yönelik yepyeni bir araştırmaya imza attı. "Mobilya Tüketici Araştırma Raporu", MOSDER Başkanıve Nielsen Grup Müdürü Nur Serenli'nin sunumlarıyla 14 Kasım Perşembe günü Taksim The Marmara Otel'de gerçekleştirilen basm toplantısında kamuoyuna açıklandı.
Nielsen'in Ağustos-Eylül 2013'te, 14 il ve toplam bin 32 kişi yüz yüze ile gerçekleştirildiği araştırma sonuçlanna göre her 4 tüketiciden 3'ü mobilya satın akrken "taksitli" alışveriş yapmak istiyor. Taksit sayısı tercihi ise ağırlıklı olarak 12Aylık taksitleri en yüksek îç Anadolulular, en...