26 / 11 / 2024

üçüncü köprü viyadükleri

üçüncü köprü viyadükleri

Kuzey Marmara Otoyolu Projesi kapsamında çalışmalar son sürat devam ederken, proje kapsamında yer alan en yüksek viyadükün temelleri atıldı. 445 metrelik ve 12 kilometrelik viyadüğün yapımında 25 ekip görev alıyor.

Çin, Huangmao Denizi’ni aşan üçüncü köprünün inşaatına başladı!

Çin, Huangmao Denizi üzerindeki üçüncü deniz otoyolu köprüsünün yapımına başlandı. Planlanan deniz üzerinde bulunan proje üçüncü deniz otoyolu unvanına sahip.

Garipçe-Poyrazköy hattına 3’üncü köprü dopingi!

3’üncü köprü ve otoyol projesi, 2010’dan bu yana bölgedeki arsa fiyatlarını uçurdu. Garipçe-Poyrazköy hattında metrekaresi 80 lira olan arsa bugün 700 liradan satılıyor.

3’üncü Köprü nakliye maliyetlerini düşürecek!

UND Başkanı Şener, yakıt maliyetini 5 kat artıran dur-kalkın 3’üncü Köprü’de yaşanmayacağını belirterek, “Kısa mesafede nakliye maliyeti düşecek” dedi.

Silifke'ye dördüncü köprü geliyor!

MERSİN'in Silifke İlçesi'nde Göksu Nehri üzerinde 4’üncü köprünün temeli törenle atıldı. Burhanettin Kocamaz 4'üncü köprünün Silifke’ye ve Mersin’e hayırlı olmasını diledi.

Üçüncü köprünün geçiş garantisi 135 bin otomobil!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Üçüncü köprü için günlük geçiş garantisi 135 bin araç olduğunu belirtti.

3'üncü köprü için teminat istendi mi?

Kredi teminatı konusunda bankaları eleştiren MÜSİAD Başkanı Nail Olpak,“3'üncü köprü için İbrahim Çeçen'den teminat istenmedi sanırım” dedi. Olpak, köprü projesinin başlı başına bir teminat olduğunu anlattı.

3'üncü Köprü depreme dayanıklı olarak inşa ediliyor!

2016 Kasım ayında açılması planlanan 3'üncü Köprü'de çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Yetkililer, "276 km rüzgâr hızına ve bin yılda bir gerçekleşecek depreme karşı dayanıklı olarak inşa ediliyor" dedi

3’üncü Köprü projesinin inşaatında son durum!

İstanbul Boğazı ve Belediyeler Birliği Başkanı ve Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan yapımı devam eden 3’üncü köprüde çalışmaları yerinde inceledi.

Ahmet Misbah Demircan üçüncü köprüyü inceledi!

Beyoğlu Belediyesi ve İstanbul Boğazı Belediyeler Birliği Başkanı Ahmet Misbah Demircan, Asya ve Avrupa yakasını üçüncü kez birbirine bağlayacak olan Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nde yapılan çalışmaları inceledi.

3'üncü Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nda son durum!

Yavuz Sultan Selim Köprüsü' adı verilen üçüncü köprü ve bağlantılı Kuzey Marmara Otoyolu'nun hızla devam eden inşaat çalışmalarını havadan görüntülendi.

Üçüncü köprü bağlantı yolları ihalesine erteleme!

Kuzey Marmara Otoyolu (3. Boğaz Köprüsü dahil) Projesi kapsamındaki bağlantı yolları ihalesinin dördüncü kez ertelenmesine ilişkin duyurular, Resmi Gazete'de yayımlandı.

Üçüncü köprü bağlantı yollarının yeni imar planı meclisten geçti!

İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi, İstanbul 8. İdare Mahkemesi'nce iptal edilen üçüncü köprünün bağlantı yollarına ilişkin hazırlanan yeni imar planını kabul etti.

Üçüncü köprünün bağlantı yolları için yeni imar planı!

İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi, İstanbul 8. İdare Mahkemesi'nce iptal edilen üçüncü köprünün bağlantı yollarına ilişkin hazırlanan yeni imar planını kabul etti. CHP'li üyeler karara katılmadı.

üçüncü köprü viyadükleri Haberi

üçüncü köprü viyadükleri


ICA'nın hayata geçirdiği 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nde çalışmalar devam ediyor. Projenin  en yüksek viyadüğü olan 6 numaralı viyadük, otoyolun E-1 kısmında yapılıyor.   Pirinççi Köyü yakınlarında bulunan ve projenin en yüksek viyadüğü olma özelliğine sahip  yaklaşık 445 metre uzunluğundaki viyadüğün 8 temelinde çalışmalar başladı, 2'sinde ise temeller atıldı.  

Kuzey Marmara Otoyolu Projesi’nin E-1 Kısmı Viyadük Şefi Serdar Kavasoğlu, "Bu viyadük projedeki en yüksek ayaklara sahip viyadük. Diğer ayrıcalıklardan farklı bir sistemle itme-sürme sistemiyle oluşturulacak. Viyadüğün ayaklarının çok yüksek olması nedeniyle döşeme itilerek yerine konuluyor, vinç kullanılmıyor. Viyadüğün uzunluğu 445 metre, 9 açıklığa sahip, 20 adet viyadük ayağı var. Bu viyadük ayaklarından en yükseği 82 metre. Ciddi bir yükseklik. Bu projedeki en yüksek viyadük ayağı anlamına geliyor"...