v sonuç Haberi
Değişen tüketim anlayışını ölçerek, tüketim profillerini ortaya koyan ve bu anlamda birçok sektör için rehber görevi üstlenen araştırma, Türk tüketicisinin yeşil ve çevre dostu ürün satın alma oranının arttığını ortaya koyuyor ve tüm sektörler için çarpıcı sonuçlar içeriyor...
Türkiye’de tüketicilerin “yeşil ve çevre dostu ürün/hizmet tüketimi” konusundaki davranışlarını, beklentilerini ve satın alma alışkanlıklarını ölçmek amacıyla bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen Yeşil Tüketim Araştırması, sektörel bazda şirketlere yön gösterecek çarpıcı veriler ortaya koydu.
17 Aralık 2013 - 31 Ocak 2014 tarihleri arasında Türkiye genelinde 15 ilde, 15 yaş üstü 1.334 tüketiciyle görüşülerek gerçekleştirilen araştırmanın sonuçları sürdürülebilir gelecek ve sürdürülebilir büyüme için olumlu ilerlemeler kat edildiğini gösteriyor.
Sonuçlara göre, tüketicilerin yarısından fazlasının ürün veya hizmet satın alırken o ürünün çevreye verdiği olumlu veya olumsuz etkileri...