02 / 05 / 2024

vitra büyüme

vitra büyüme

Eczacıbaşı Yapı Ürünleri ve Vitra markası, 1 milyar euroluk cirosuyla dünyada sektör 8'incisi oldu. Grup, son iki yılda Burgbad, Engers ve Villeroy gibi 3 önemli markayı da bünyesine kattı

2007 yılında İstanbul'daki düzensiz büyüme çevre illeri de etkiliyor!

2007 yılında hızla göç alarak her yönden büyümeye devam eden İstanbul, Anadolu'da Gebze ile Avrupa'da Çatalca yönüne doğru genişliyormuş. İstanbul'daki düzensiz büyüme İzmit'ten sonra Edirne'ye dayanmış.

Türkiye İMSAD, bu yıl inşaat sektöründe yüzde 3 büyüme bekliyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği Başkanı Hinginar, büyüme beklentilerini revize ettiklerini söyledi. Hinginar “Belirsizlik ortamı fazla zarar vermemeli. 2015 kayıp yıl olursa, 2016 da riske girer” dedi.

Emlak İstasyonu 2015 yılında yüzde 30 büyüme hedefliyor!

Türkiye Geneli 15 franchise ofisi bulunan Emlak İstasyonu, hedef büyüttü. 2015 yılını yüzde 30 büyüme ile tamamlamak istediğini belirten Birol Polat, 2015’in sonuna kadar ofis sayılarını 100’e çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.

Armada Büyüme ve Yenileme Kategorisi'nde ödül aldı!

ARMADA Alışveriş ve İş Merkezi, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi tarafından Avrupa'da Yılın Alışveriş Merkezi ödülüne layık görüldü. Düzenlenen yarışmada Armada, 'Büyüme ve Yenileme Kategorisi' ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.

Candaş Avize yeni şubeleriyle yüzde 20 büyüme hedefliyor!

Candaş Avize, bu yıl itibarıyla hizmete açtığı Etiler ve Bahçeşehir şubeleriyle yüzde 20'lik büyüme hedefliyor. Firma geçen yıl, yüzde 15'lik büyüme ve 25 milyon liralık ciroya ulaştı.

Armada AVM Yılın Büyüme ve Yenileme Projesi ödülünü aldı!

Dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) Londra ödülleri, Avrupa'da "Yılın Büyüme ve Yenileme Projesi" ödülüne Armada AVM'yi layık gördü.

Baymak bu yıl yüzde 10 büyüme hedefliyor!

İklimlendirme sektöründe yaşanan daralmaya rağmen 2014'te pazar payını yüzde 7 artıran Baymak, bu yıl yüzde 10'un üzerinde büyüme hedefliyor. Baymak Genel Müdürü Ender Çolak açıkladı.

Kalekim yüzde 20 büyüme hedefliyor!

2014'ü 250 milyon TL satış ile tamamlayan Kalekim, bu yıl yüzde 20 büyüme hedefliyor. Önümüzdeki dönemde ihracata da ağırlık verecekerini söyleyen Genel Müdür Altuğ Akbaş, yurtdışı ile üretim yapacak.

Fethi Hinginar: İnşaatta yüzde 5 büyüme hedefliyoruz!

Türkiye İMSAD Başkanı Fethi Hinginar, “2015 yılında ise ekonomide 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5.0 reel büyüme öngörüyoruz” dedi.

Armada, büyüme ve yenilemede yılın AVM'si seçildi!

Armada'nın Avrupa çapında AVM olması, 3. ödülle tescillendi. Armada, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) tarafından her yıl düzenlenen yarışmada "Büyüme ve Yenileme Kategorisi" ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.

İnşaat sektöründe yüzde 4.5 büyüme olacak!

İMSAD Başkanı Hinginar, "Türkiye ekonomisinde bu yıl yüzde 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaat sektöründe büyüme bekleniyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği Başkanı Fethi Hinginar, "2015'te inşaat sektöründe 4,5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4,5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaatçılar yüzde 4.5 büyüme bekliyor!

Fethi Hinginar, "İnşaat sektörü 2015 yılında Türkiye ekonomisinde yüzde 3.5, inşaat sektöründe yüzde 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

vitra büyüme Haberi

vitra büyüme

Bünyesinde Vitra, Artema, Burgbad, Engers ve Villeroy & Boch gibi dünya markalarını barındıran Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, dünyanın bu alanda sekizinci büyük firması haline geldi. Frankfurt'ta düzenlenen ISH Fuarı'nda soruları yanıtlayan Eczacıbaşı Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı ve CEO Erdal Karamercan ve Yapı Ürünleri Grubu Başkanı Atalay Gümrah, ciroda 1 milyar euronun yakalandığını belirtti. Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu Başkanı Atalay Gümrah, dünyada banyo ürünleri pazarının 40 milyar euro, karo ürünlerininkinin ise 70 milyar euro büyüklüğe sahip olduğunu belirterek, en büyük firmanın 4 milyar euroluk cirosuyla Japon Lixil Water olduğunu söyledi. 


KUR BİZİM İÇİN AVANTAJ 

İkinci olarak Japon Toto ve üçüncü sırada ise Alman Kohler'in bulunduğunu dile getiren Gümrah, sektörde son 2 yılda birleşme ve satın almaların sık yaşandığına dikkat çekti. Gümrah...