İnşaattaki büyüme seramik sektörünü etkilemiyor!
Hitit Seramik, seramik zemin kaplamaları sektörüne ilişkin değerlendirmeler de bulundu. Firma, "İnşaat sektöründeki sayısal büyüme, aynı oranda seramik zemin kaplaması kullanımını artırmamaktadır'' dedi.
Hitit Seramik, Homeworks ve Hard Rock Ceramic olmak üzere üç markasıyla porselen ve seramik üretimi gerçekleştiren Hitit Seramik'in 2016 koleksiyonları beton, ahşap ve doğal taş görünümlü ürünlerden oluşuyor. Kaliteli ürünü ulaşılabilir fiyatlarla tüketiciye sunmanın en önemli farklılıkları olduğunu belirten Hitit Seramik yetkilileri, yenikoleksiyonlarına ilave olarak çini serilerinde de yenilikler sunduklarını söyledi.
Firmanın açıklamasına göre, parlak görünümlü 'fullpolished' mermer efektti ve mat beton efektti ürün çeşitliliği için de hazırlık yapılıyor. Hitit Seramik, üretiminin yüzde 60'lık kısmını ihraç ediyor.
Firmanın başlıca pazarları arasında Batı Avrupa ve İskandinav ülkeleri bulunuyor. Müşterilerine daha yakın hizmet verebilmek amacıyla Almanya ve Fransa'daki depolarıyla servis sunan Hitit Seramik, bu ülkelerde markalaşarak ve yerelleşerek en iyi hizmeti sağlamayı hedefliyor.
İhracatta yeni pazarlara yoğunlaşıldığı belirtilen açıklamada, Ortadoğu ve Doğu Avrupa ülkelerine yönelik ihracatın geliştirilmeye çalışıldığı kaydedildi.
İnşaattaki büyüme sektörü büyütmüyor
Firma açıklamasında seramik zemin kaplamaları sektörüne ilişkin değerlendirmeler de şu şekilde paylaşıldı: "İnşaat sektöründeki sayısal büyüme, aynı oranda seramik zemin kaplaması kullanımını arttırmamaktadır. Farklı kaplama malzemeleri pazardan pay almaktadır. Artan rekabet, ekonomik segmentteki ürün talebini çoğaltmış, buna karşılık üreticilerin döviz bazındaki hammadde girdi maliyetleri ve enerji maliyetlerindeki yükselme sektörün karlılığını negatif olarak etkilemektedir."
Posta