Watsons türkiye mağazaları Haberi
Alman Douglas’ın Türkiye’den çıkma kararı tartışılırken bir başka yabancı oyuncu büyüme mesajı verdi. Watsons Türkiye Genel Müdürü Ahmet Yanıkoğlu, “Türkiye’deki büyüme planlarımızda değişiklik yok. Sene başında belirlediğimiz hedeflere uygun şekilde ilerliyoruz” diye konuştu.
Türkiye’de 8 milyar TL’nin üzerinde büyüklüğe sahip güzellik ve kişisel bakım sektörü, geçtiğimiz günlerde Alman Douglas’ın Türkiye’den ayrılma kararıyla çalkalandı. 19 ülkede 1.700 mağazası bulunan, 2.6 milyar euroluk cirosuyla Avrupa’nın pazar lideri olan marka, ilk mağazasını Mayıs 2006’da açtığı Türkiye’de pazar payını artıramayınca çıkış kararı aldı. Bu gelişmeye bir başka yabancı zincirden önemli değerlendirme geldi.
Plana göre devam
Türkiye’de 60 ildeki 232 mağazasında 2 bine yakın çalışanıyla hizmet veren Watsons’ın Türkişe Genel Müdürü Ahmet Yanıkoğlu, “İçinde bulunduğumuz bu dönem sadece yabancı değil bir çok marka ve firma için zorlu...