23 / 12 / 2024

Wilo müşteri memnuniyeti

Wilo müşteri memnuniyeti

Pompa sistemleri sektörünün lider markası WILO’nun, Türkiye geneline yayılmış yetkili servisleri Hedef Paylaşım Toplantısı’nda bir araya geldi. Toplantıda WILO Türkiye Genel Müdürü Ercüment Yalçın konuştu...

Mevduat faizlerinde eski-yeni müşteri ayrımı oynaklığı başladı, farkı görenler inanamadı!

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası faiz indirim beklentisi 2025’e kalırken bankalar da faiz oranlarını peş peşe güncelledi. Eski-yeni müşteri ayrım sonrası aylık getirilerde fark oluştu.

Peugeot Türkiye, ‘yılın en iyi müşteri markası' seçildi

Peugeot Türkiye, ALFA Awards'ta binek otomobilde yılın en iyi müşteri markası olarak seçildiği açıklandı. İşte haberin ayrıntıları... 

Ev sahibi ve kiracılar dikkat! Artık ev sahibi istediği saatte müşteri getiremeyecek!

Kiracı ve ev sahipleri arasında arabulucuya taşınan anlaşmazlıklara "satılık konutu alıcıya gösterme" de taşındı. Ankara'da meydana gelen olayda arabulucu, yüksek yargı kararları kapsamında konut malikinin istediği saatte müşteri getirmesini kişinin özel hayatına müdahale olarak değerlendirdi.

İş Bankası, şirketler için de uzaktan müşteri olma dönemini başlatıyor!

Uzaktan müşteri olma başvurularını 2023’ün ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre 2 kat artıran Türkiye İş Bankası, görüntülü görüşmeyle müşteri olma kolaylığını bireysel ve gerçek kişi tacirlerden sonra ticari şirketler için de sunmaya başladı.

Koçtaş, toptan müşteri uygulamasıyla profesyonellere hizmet veriyor!

‘Toptan Müşteri’ uygulamasını devreye sokan Koçtaş, yapı ve inşaat sektörlerinde faaliyet gösteren profesyonellere geniş ürün yelpazesinin yanı sıra danışmanlık hizmeti ve özel fiyat teklifleri gibi pek çok avantaj sunmaya başladı.

Kia ceed serilerinde Mart zammı var mı? İşte 08 Mart 2023 fiyat listesi

Kia'nın diğer önemli özellikleri arasında tasarımı, teknolojik özellikleri, performansı ve dayanıklılığı da sayılabilir. Kia, son senelerde ürettiği araçlarla  birçok ödül kazanmıştır ve müşteri memnuniyeti konusunda da iyi bir üne sahiptir. Peki 08 Mart 2023 fiyat listesi nedir?

Sigorta devine hacker şoku! Müşteri bilgileri çalındı

Quick Sigorta hacklendi; müşteri bilgileri çalındı. KVKK tarafından kamuoyuna yapılan açıklamada yaşanan hack saldırı sonrası çok sayıda kullanıcının kişisel verilerinin saldırganların eline geçtiği ifade edildi.

Mavi outlet ürünlerde yüzde 50’ye varan indirim fırsatını kaçırmayın! İşte 4 Ekim 2022 Mavi fiyat listesi

Jean odaklı giyim markası Mavi kalitesi ve müşteri memnuniyeti konularında çıtayı her geçen gün daha da yukarı taşıyor. Outlet ürünlerde kampanyaya giden Mavi yüzlerce ürünü uygun fiyata müşterilerine sunuyor. İşte Mavi’nin indirimli fiyatlarının bazıları

TOKİ müşteri hizmetleri numarası kaç? TOKİ’nin telefon numarası kaç? İşte TOKİ iletişim numaraları!

TOKİ sosyal konut başvuruları devam ediyor. Bu süreçte vatandaşlar bilgi almak için TOKİ müşteri hizmetleri numaralarını öğrenmek istiyor. İşte detaylar!

Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!

Yeni nesil müşteri deneyimi mahalli gayrimenkul pazarına doğrultu veriyor. Emlak sektörünün dinamikleri değişiyor. Gayrimenkul satışının anahtarı müşteri deneyimi oldu!

Eminevim'e müşteri deneyiminde mükemmellik ödülü!

Eminevim merakla beklenen A.C.E Awards Töreni’nde Müşteri Deneyimi Mükemmellik Ödülü’nü aldı...

Birevim En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü'nü aldı!

Başarıyla dikkat çeken Birevim, En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü ve Gold Award ödülü aldı...

Franchise'de yeni dönem başlıyor! 

Türkiye'de devam eden franchise yapılanmasında mevcut eksikler giderilip yanlışlar düzeltiliyor. Kapsamlı müşteri memnuniyeti hedefleyen franchise böylelikle yeni bir döneme giriyor. 

Wilo müşteri memnuniyeti Haberi

Wilo müşteri memnuniyeti

Toplantıda konuşan WILO Türkiye Genel Müdürü Ercüment Yalçın, satış kadar satış sonrası hizmetin de büyük önem taşıdığını ifade ederek, 2014 yılında %100 müşteri memnuniyeti hedeflediklerini söyledi. 

WILO’nun tüm yetkili servisleri, 25 Ocak 2014’de Marriott Asia Hotel İstanbul’da gerçekleştirilen Hedef Paylaşım Toplantısı’nda bir araya geldi.


Satış sonrası müşteri memnuniyetini sürekli kılmak için yetkili servislerine yönelik eğitim ve toplantılara büyük önem veren WILO, Yetkili Servisler Hedef Paylaşım Toplantısı’yla 2013 yılının deneyim ve birikimini 2014 yılına taşıdı. 2013 yılının sektör ve şirket açısından değerlendirildiği toplantıda 2014 yılına yönelik strateji ve hedefler paylaşıldı.


Toplantıda açılış konuşmasını yapan WILO Türkiye Genel Müdürü Ercüment Yalçın, satış sonrası sürecin önemine değinerek mutlak müşteri memnuniyeti için kusursuz bir sistem yaratmayı amaçladıklarını ifade etti. Yalçın konuşmasında, yükselen satış grafiğinin yanı sıra...