Güral G+Plus ile lüksü ulaşılabilir fiyatla tüketiciye ulaştırıyor!
Güral Şirketler Grubu, 3 milyon dolar yatırım yaparak Güral G+Plus markasını yarattı. Yeni markayla lüks segmentteki ürünlerin ulaşılabilir fiyatlarla tüketiciye ulaştırılması hedefleniyor.
Güral Şirketler Grubu, 3 milyon dolarlık yatırım yaparak yeni bir marka yarattı. Avrupa’nın en büyük üretim kapasitesine sahip Güral Porselen’in Yönetim Kurulu Üyesi Harika Güral’ın Paris’te kendi evini dekore ederken temelleri atılan ve Güral G+Plus adıyla yaratılan markaile lüks segmentteki mutfak ve sofra ürünlerinin ulaşılabilir fiyatlarla tüketiciye ulaştırılması hedefleniyor. Harika Güral, ürünlerinin kendini A+ gruba layık gören her yaşa ve her kesime hitap edeceğini söyledi.
Temelleri Paris’te atılan marka
Güral, “G+Plus’ın tohumları 2 yıl önce ben Paris’te yaşarken atıldı. Paris’te evimi kurarken zamanımı ev eşyası satan yerlerde geçirdim. Devamlı bu mumlar ne kadar güzel, şu tepsilerden istanbul’a götürsem mi, bu jardenyeri nasıl götürürüm diye düşünür buldum kendimi. Neden bu ürünleri ben kendi ülkemde bir araya getirmiyorum dedim ve ürünlere o gözle bakmaya başladım. Diğer Avrupa ülkelerine gidip oradaki ürünleri, modayı incelemem kolay oldu. Bu sırada bünyemizde ekip kurduk, Avrupa fuarlarını gezdik, istek ve ihtiyaçları belirledik. Koleksiyonumuzun çıkış parçaları böyle oluştu. Paris’te yaşayan Harika da Nusaybin’de yaşayan Sevil de kendisine uygun parçalar bulacak” diye konuştu.
‘Fiyatlar cep yakmayacak’
Güral G+Plus ile “ulaşılabilir lüks” kavramına yöneldiklerini kaydeden Gürel, “Ürünler lüks segmentte, tasarımlar ve kalite göz dolduruyor, hayatımıza pozitif enerji katıyor, görenleri kıskandırıyor ama fiyatları yabancı muadilleri ile karşılaştırıldığında cep yakmıyor. Bu koleksiyondaki en pahalı ürünlerinizden birisi 96 parca sedef kakmalı, altın kaplama çatal bıçak takımımız. Satış fiyatı 2 bin 500 TL” dedi.
Güral G+Plus için yurt içinden ve yurt dışından beklentilerinin üzerinde talep geldiğini de belirten Harika Güral, müşterilerinin Güral G+Plus mağazaları açmak istediğini vurguladı. Güral, “Talebin onlardan geliyor olması bizi çok mutlu ediyor fakat öncelikle Güral Porselen mağazalarında, seçkin Züccaciyecilerde ve www.gural.com.tr adresinde büyüyeceğiz” değerlendirmesini yaptı.
Turizme yatırım devam edecek
Grup olarak 2014 yılını büyümeyle kapattıklarını anlatan Güral Yönetim Kurulu Üyesi Harika Güral, sözlerine şöyle devam etti:
“Güral’a ait 35 mağaza ve 5 bin satış noktasıyla hizmet veriyoruz. Herkesin kriz lafını ağzından düşürmediği ve çok korktuğu 2015 yılına biz yeni yatırımlarla girdik. Yeni markamız Güral G+Plus için başlangıç olarak 3 milyon dolarlık bir yatırım yaptık, zaman içinde ürün gamımız çeşitlendikçe bu rakam da artacak. Grup olarak porselenden turizme, enerjiden vitrifiyeye kadar pek çok alanda faliyet gösteriyoruz. Her alanda ayrı ayrı projeler geliştiriyoruz fakat 2015 yılı için en önemli yatırımımız yenilediğimiz Güral Premier Belek... 7 yıldızlı olarak nitelendirilen otelimizin en çok beğenilen bölümü Aqua Park’ından sonra 3 bin 500 metrekare alana kurulu bulunan SPA’sı...”
2 bin kişiye istihdam
GÜRAL Şirketler Grubu Başkanı İsmet Güral, 60 ülkeye ihracat yaptıklarını belirterek Amerika Birleşik Devletleri, Meksika, Güney Amerika ve Afrika’yı hedef pazar olarak belirlediklerini kaydetti. Üretimlerinin yüzde 60’ının ihracata dönük olduğunu ifade eden İsmet Güral, Türkiye’deki fabrikalarında 2 binden fazla işçi çalıştırdıklarını vurguladı. Şirketin Avrupa’daki durumunu değerlendiren Güral, “Şu an için bu alanda Avrupa’nın en büyüğü Güral Porselen” diye konuştu.
Vatan