23 / 11 / 2024
fuzul

Güral Vit Cersaie Fuarı'na katıldı!

 Güral Vit Cersaie Fuarı'na katıldı!

Güral Vit beşinci kez katıldığı Cersaie Fuarı 'nda sağlık ve hijyenin ön planda olduğu tasarımlarıyla dünyanın dört bir yanından gelen sektör profesyonellerinin de beğenisini topladı.





Türkiye'nin vitrifiye sektörünün öncü firması Güral Vit, dünyanın en önemli fuarlarından biri olan Cersaie Fuarı'na Vitrifiye, Batarya, Banyo Aksesuarları, Banyo Mobilyaları ve Cam Mozaik ürün çeşitleriyle katıldı.  İtalya'nın Bologna kentinde 23-27 Eylül 2013 tarihleri arasında gerçekleştirilen  ve beşinci kez katıldığı Cersaie Fuarı 'nda  sağlık ve hijyenin ön planda olduğu tasarımlarıyla  dünyanın dört bir yanından gelen sektör profesyonellerinin de beğenisini topladı.


Bu yıl 5.kez yenilikçi ürünlerini Cersaie’de sergilediklerini açıklayan  Güral Şirketler Grubu Başkan Yardımcısı Harika Güral , Cersaie Fuarı’na tüm dünyadan 1000 civarında üreticinin kabul edildiğini belirterek ; “ Güral Vit olarak şu anda 4 kıtada, 51 ülkeye ihracat yapıyoruz. Büyük Britanya, Fransa, Avustralya ve Hollanda başta olmak üzere, diğer Avrupa ülkeleri, Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Körfez ülkeleri ve Hindistan’da bayilerimiz bulunuyor. Pazar odaklı tasarımlarımız, servis kalitemiz, Fransa NF, Avustralya Watermark, Hollanda KIWA gibi uluslar arası sertifikalarla belgelenmiş ürün kalitemiz ile birçok pazarda uzun soluklu iş birliklerine imza atıyoruz. Genel olarak müşteri portföyümüzü büyük toptancılar, perakendeciler ve büyük yapı market zincirleri oluştururken, bunların yanında projeler yürüten inşaat şirketlerinin de çözüm ortağı olduklarını iletti. Güral ,  seramik sağlık gereçleri alanında, üretim kapasitesi, satış cirosu, yurtiçi ve yurtdışındaki pazarlama ağı olarak önde gelen firmalar arasında yer aldık . 154 farklı ülkeden sektör profesyonellerini ağırlayan Cersaie Fuarı ‘nda standımızı 30’un üstünde ülkeden yüzlerce firma ziyaret etti.  Pazar olarak belirlediğimiz birçok ülke ile yeni iş birliklerinin temelllerini attık , mevcut müşterilerimizle bir araya gelme ve yeni ürünülerimizi tanıtma fırsatı yakaladık. Genel olarak verimli geçen fuarda  , ihracat yaptığımız ülke sayısını ve ihracatın toplam satıştaki payını arttırmayı ümit ediyoruz.” dedi.



Geri Dön