24 / 11 / 2024

Kanyon AVM çehresini değiştiriyor!

Kanyon AVM çehresini değiştiriyor!

İstanbul’da farklı konseptteki alışveriş merkezlerinden biri olan Kanyon, özellikle yeme-içme konusunda çehresini yeniliyor. Genel Müdür Cem Eriç, 2015 yılında tam anlamıyla bir yenilenme yaşandığını belirtti.




İstanbul’da farklı konseptteki alışveriş merkezlerinden biri olan Kanyon, özellikle yeme-içme konusunda çehresini yeniliyor. Genel Müdür Cem Eriç, 2015 yılının Kanyon açısından çok hareketli geçeceğini, tam anlamıyla bir yenilenme yaşandığını belirtti.


Cem Eriç’in verdiği bilgiye göre Kanyon’da Konyalı’nın yerine, haziranda “Colonie” ve “Topaz” restoranlarının bağlı olduğu “Desert Group”un yeni konsept restoranı “Escale” açılacak. Diğer önemli gelişme de ünlü şef Civan Er’in yepyeni fikri “Tazele”nin kısa süre içinde yine Kanyon’da yer alması. Son yıllarda adını duyuran ve sektöre yeni bir soluk getiren şef Didem Şenol’un ise, “Gram” markası ile Kanyon’a geleceğini belirten Eriç, “Fransızca ‘dur’, ‘mola’ anlamlarına gelen Escale, Topaz ve Colonie’den farklı, yeni bir konsept” ifadesini kullandı.


DOT’tan yeni sezon


Tazele’nin ise Civan Er’in çok yenilikçi bir yaklaşımla az sayıda yemeği, uygun fiyata sunacağı bir restoran olduğunu anlatan Genel Müdür Cem Eriç, şöyle devam etti: 

“Yeme-içme dışında en heyecanlı olduğumuz yenilik ise ekim ayında Kanyon’da sahne alacak ‘DOT Kanyon’da’ projesi. Türkiye’de çağdaş tiyatronun gelişmesine büyük katkıları olan DOT, yeni sezonu Kanyon’da açacak. Kültür ve sanat alanında başka projeler de geliştiriyoruz.” Kanyon’un yeni projeleri arasında yer alan Escale Konyalı’nın, Tazele bir hediyelik eşya mağazasının, Gram Galata Muhallebicisi’nin, DOT Tiyatrosu ise terasta Hakkasan’ın açıldığı alana gelecek.


Dokuz yaşına bastı...


Eczacıbaşı ve İş GYO ortaklığı ile 2006 yılının mayıs ayında hizmete açılan Kanyon’un, bu yıl 9. yaşını kutladığını kaydeden Eriç, istikrarlı bir gelişim gösterdiklerini, bunu faaliyet gösterdikleri dokuz yıl boyunca sürdürmeyi başardıklarının da  altını çizdi. 

 

‘Yılda 14 milyon ziyaretçi ağırlıyoruz’

 

Alışveriş merkezinin yıllık ticaret hacminin yaklaşık 500 milyon TL olduğunu anlatan Cem Eriç, “Yılda 14 milyon misafir ağırlıyoruz, günlük ortalama misafir sayımız 38 bini aşıyor. Kanyon’un amiral gemisi ise Harvey Nichols” dedi. Kanyon’un kiralanabilir alanının 40 bin 500 metrekare olduğunu hatırlatan Eriç, zaman içinde mağaza karmasında bazı değişiklikler olduğunu, fakat perakende markaları için Kanyon’un cazibesini her zaman koruduğunu vurguladı. Halen Kanyon’da hiç boş mağaza olmadığının altını çizen Eriç, Eylül 2014’te, İspanyol İnditex Grubu’nun Zara Home ve Massimo Dutti markalarının da Kanyon’da mağaza açtıklarını söyledi. 

 

Elektriğinin yarısını kendi üretiyor...

 

Sürdürülebilirlik uygulamaları konusunda da sektöre ilham verdiklerine dikkat çeken Cem Eriç, “Çarşı ortak alan elektrik ihtiyacımızın yüzde 50’sini karşılıyoruz. Kojenerasyon tesisimiz, çatımızda yer alan 100 adet güneş enerji panellerimiz başta olmak üzere pek çok uygulamayla bina yönetiminde dünyanın en prestijli sertifika programlarından ‘Breeam-in-use’ sertifikasyonumuz ‘excellent’ düzeyde tamamlandı.”


Geri Dön