BSH Ev Aletleri Marka Pazarlama Direktörü Hakan Turalı Haberi
İş dünyasında sürdürülebilirlik dönüşümü ile marka yönetmenin ve pazarlamanın tüm kuralları, dinamikleri ve ezberleri bozuluyor. Azalan kaynaklar, küresel ısınma, sosyal etkileşim, marka değerlerinin de yeniden tanımlanmasını zorunlu kılıyor ve marka dünyasında da sürdürülebilirlik dönüşümünü başlatıyor.
Bu gerçekten yola çıkan ve Türkiye’nin kapsamlıve öncü sürdürülebilirlik çalışmalarına imza atan Sürdürülebilirlik Akademisi, yeni bir bilgilendirme platformunu daha hayata geçiriyor: Sürdürülebilir Markalar Konferansı 2012…
Sürdürülebilirlik ekseninde yeniden tanımlanan marka değerlerinin paylaşılması amacıyla düzenlenen konferansta sürdürülebilirlik ve marka dünyasının tüm paydaşları sürdürülebilir gelecek için bir araya gelecek.
Konferans ilk yılında çok önemli konuşmacıları ağırlıyor!
Bu yıl birincisi düzenlenen konferansta Interbrand CEO’su Graham Hales, Birleşmiş Milletler Çevre Programı (UNEP) Wuppertal Institute Proje Direktörü Cheryl D. Hicks, Sürdürülebilirlik İletişimi Ajansı Futerra’nın...