09 / 01 / 2025

Demiryolu Rehabilitasyon

Demiryolu Rehabilitasyon

Avrupa Birliği ile Türkiye’nin ortaklaşa finanse ettiği Türkiye’deki en büyük proje olma özelliği de taşıyan Irmak-Karabük-Zonguldak Demiryolu Rehabilitasyon ve Sinyalizasyon Projesi’nin temel atma töreni 15 Mayıs’ta gerçekleştirilecek

İstanbul Karaçi demiryolu projesinde son durum!

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği işbirliği ile hazırlanan Konuşan Ekonomi programı bu hafta Iğdır’daydı. Doğu sınırımızın en uzak ili olan Iğdır, İstanbul’dan Karaçiye uzanacak olan demiryolu projesi ile ticarette atağa kalkacak.

Eskişehir Tepebaşı'na rehabilitasyon merkezi açıldı!

Eskişehir Tepebaşı Belediyesi’nin Aşağısöğütönü Mahallesi’nde bulunan Yaşam Köyü’ne yeni bir 'Beceri ve sanat atölyesi' adı altında rehabilitasyon merkezi açıldı.

Eskişehir Tepebaşı rehabilitasyon merkezi hizmete açıldı!

Eskişehir Tepebaşı Belediyesi'nin Aşağı söğütönü Mahallesi'nde bulunan Yaşam Köyü'ne bir 'Beceri ve sanat atölyesi' adı altında rehabilitasyon merkezi açıldı.

Giresun Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'nde sona gelindi!

Vali Hasan Karahan, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığına bağlı Giresun Huzurevi, Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezinde incelemelerde bulundu.

Burdur-Antalya demiryolu projesine 22 başvuru!

Burdur'daki demiryolu ağının, Antalya Körfezi'ne ulaştırılması için ilk adım atıldı. TCDD Burdur -Antalya Demiryolu Projesi Etüt, proje, mühendislik ihalesine 22 firma ön seçim müracaatı yaptı.

MİKADER Kapaklı Rehabilitasyon Merkezi 5 bloktan oluşacak!

Minik Kalplerle El Ele Derneği’nin (MİKADER), 40 çocuğun hayata kazandırılması için Kapaklı’da yapımına başladığı rehabilitasyon merkezinde Kaymakam Mehmet Ali Gürbüz protokol üyeleri ile birlikte incelemede bulundu.

3. köprüde önce karayolu sonra demiryolu açılacak!

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nde sona hızla yaklaşılıyor. Gelecek yıl tamamlanması öngörülen 3. köprüde, otoyol ve raylı sistem eş zamanlı tamamlanacak. Önce karayolu ardından demiryolu açılacak.

3. köprüye demiryolu bağlantısı yapılacak!

TCDD Genel Müdür Yardımcısı Murtazaoğlu: "3. köprüye de bir demiryolu bağlantısı planlanıyor. Bu yılın sonuna kadar bir kesiminin yapım ihalesi projelendirmesi devam ediyor. Yıl sonundan önce ilanına çıkmaya çalışıyoruz" dedi.

Seydişehir-Manavgat Demiryolu ihalesine 7 firmadan teklif!

Ön seçim müracaatları 20 Şubat, 12 Haziran’da ihale teklifleri toplanan Seydişehir-Manavgat Demiryolu Projesi Etüt, proje ve mühendislik ihalesine 7 firma teklif verdi.

Konya'ya rehabilitasyon köyü kurulacak!

Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, kuracakları Rehabilitasyon Köyü ile madde bağımlılığı sorununun çözümüne katkı sağlamak istediklerini kaydetti.

Osmaniye Demiryolu çift tüp geçit tüneli 2017'de tamam!

Osmaniye'nin Bahçe ilçesi ile Gaziantep'in Nurdağı ilçesini bağlayacak 10 bin 200 metre uzunluğunda olması öngörülen "Demiryolu çift tüp geçit projesi"nde bin 200 metrelik ilerleme sağlandı.

Türkiye'nin en uzun demiryolu tünelinde inşaat devam ediyor!

Osmaniye'nin Bahçe ve Gaziantep'in Nurdağı ilçelerini bağlayacak ve 10 bin 200 metrelik uzunluğu ile Türkiye'nin en uzun demiryolu çift tüp geçidi olması öngörülen projede bin 200 metrelik ilerleme sağlandı.

Çin-Türkiye demiryolu projesinin ön anlaşması Kasım'da!

AK Parti İzmir milletvekili adayı Yıldırım,' Türkiye bir lojistik üs olacaksa, liman ve demiryolu projelerini ve doğu-batı kuzey-güney koridorlarını mutlaka tamamlamalı' dedi.

Demiryolu Rehabilitasyon Haberi

Demiryolu Rehabilitasyon

 

Toplam maliyeti 227 milyon euro olan projenin 188.3 milyon euroluk kısmı AB tarafından karşılanacak.     Türkiye’nin en önemli yük akslarından biri olan Irmak-Karabük-Zonguldak Demiryolu Rehabilitasyon ve Sinyalizasyon Projesi kapsamında yenilenecek. Toplam maliyeti 227 milyon euro olan projenin 188.3 milyon euroluk kısmı AB tarafından karşılanacak.   Proje kapsamında mevcut hattın rehabilitasyonu ile sinyalizasyonu yapılacak, ayrıca hat üzerine telekomünikasyon tesisleri kurulacak. Altyapısının yenilenmesi ve kapasitesinin ge-liştirilmesiyle hattın, Türkiye’nin ekonomik ve bölgesel gelişmişliğine büyük katkı sağlayacağını belirtiliyor.   Proje tamamlandığında seyahat süresi kısalacak   Proje tamamlandığında hattın standartları yükselecek, seyahat süresi kısalacak. Projenin hayata geçmesiyle toplam 415 km uzunluğundaki hattın rayları tamamen yenilenecek, taşıma kapasitesi ve işletme hızı artırılacak. Projenin IPA fonlarından karşılanmasına dair “İkili Anlaşma” Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı ve Avrupa Komisyonu arasında 27 Mart 2012 tarihinde gerçekleşen törenle...