Genco Özkan Haberi
Ayakkabı üreticisi ve perakendecisi Arow, satışlarını kampanyalarla destekleme kararı aldı. 15 gün önce başlattığı ‘pırlanta kolye’ kampanyası beklentinin üzerinde taleple karşılaşınca, bunu yıla yaymaya karar veren Arow’un Genel Direktörü Genco Özkan, “99 liralık alışveriş yapana hediye ettiğimiz pırlanta kolyeye büyük talep geldi. Ayrıca çekilişle bir adet Nissan Juke otomobil ile 5 çifte Roma tatili çekilişine katılma hakkı veriyoruz. Bu tür kampanya yapan ilk firmalardanız. Son dönemde durgunlaşan işler, kampanyayla hareketlendi. Biz de 13 Mayıs’a kadar sürdürme kararı aldık. Ayrıca indirim ve çeşitli promosyonlarla satışları daha da artırma kararı aldık. Böylece müşteri tatmini sağlayacağız. Kampanyalar haftalık, günlük, aylık gibi farklı dönemlerde olabilecek” dedi. Arow’un hedefleriyle de ilgili bilgi veren Özcan, “İlk etapta 250 mağazaya ulaşmayı planlıyoruz. Şu anda 72 mağazamız...